Vad har ni för erfarennheter av lanzar? Bästa steget och lanzar 12orna på ridetech något att ha?
Lanzar´s prylar brukar spela rätt bra ! Dock så är inte kvalitén den bästa & inte allt för känt för att vara långvariga prylar.
Förr i tiden var Lanzar ett ganska så stort o bra märke vad jag vet. but not anymore. Det är samma ägare på Lanzar & Pyramid idag ( Tror jag ). Dom gamla hederliga skitbasarna
Senast redigerat av Children-Of-Bodom (18 juni 2012)
Håller med förgående talare! Har du sagt att det var beggade -80 tals prylar! Då har du fått kvalitet! Men idag! Njae! Skulle själv lägga pengar på annat istället!
Okej:P för om man kollar på ridetech, på de dyraste lanzar prylarna, så är dom inte dyra. Men har en väldigt hög peak:P fast de skriver inte ut hur mycket rms osv det är^^
Har en Lanzar Max Pro 12" i min E30 sedan och har legat där i lite mer än 1 år nu, tycker den poppade på rätt bra med ett 400wrms steg men ska uppgradera steget nu när jag testade gränserna och eldade lite för mycket Nästa gång är det högtalaren som ska få känna gränser!