_soren skrev:
visst är det så att man får bort tvättrepor med den dubbla om man använder polish det håller jag med om.men finns det djupare repor så funkar det inte och måste då använda en enkel maskin:)
gör det du, det kan nog funka:)
jag jobbar ju med bilvård och har blivit jävligt arbetsskadad och därför är jag anti biltemas polermaskiner för jag vet att dom inte funkar i yrket men för en som polerar hemma och inte vill ha det bästa resultat så kanske det funkar,har själv kört med såna maskiner privat och det funkar om man vill hyffsad glans.
Vilka djupare repor pratar du om? De som man ser men inte känner med nageln eller de man känner med nageln? Vissa repor kan du slipa bort och sen polera upp lacken. Sen så är det ju dom andra djupa som man får lägga i med färg och sen slipa och polera.
Sen så finns det ju vissa repor som du kan polera på så de blir mindre synliga men finns kvar om man tittar noga och ifrån en annan vinkel.
Jag har inte jobbat som rekondare, men fick provat på endel utav det på mitt förra jobb. Samt håller på lite grann hemma på hobbynivå. Så jag skall inte säga att jag vet och kan allt, för det gör jag inte. Men det jag skriver om är bara det jag har lärt mig utav det jag har övat och provat på.
Tacka fan för det, du har ju tankat 95!
NOTGIVEAFUCKGETSHITDONENEVERBEORDINARY