jag fick en förfrågan nu när jag loggade in om jag vill vara med och hjälpa till att göra garaget bättre. Undersökningen kommer ligga till grund för garagets framtida utveckling och chansen att göra garaget ännu bättre..Tyckte det lät bra så jag tacka ja och ville bidra.
MEN då undrar jag vad min inkomst och min arbetssituation har med saken att göra. vad har det med att bidra till garagets framtida utveckling och att göra garaget ännu bättre?
Eller hur många bilar och andra fordon jag har. Det har ingenting med att bidra till att göra garaget bättre. Detta är privata frågor som endast rör en själv och ingen annan.
Vill ni ha åsikter som kan bidra till förbättringar så ställ då relevanta frågor som rör garagets framtid och utveckling istället för att snoka i personers privatliv (för jag upplever det som att just "snoka"). Ja visst nu är denna undersökning frivillig men det jag vill poängtera är att denna undersökning inte alls är någon bidragande faktor till någon förbättring till garaget som förmedlas utan någon helt annan undersökning! Och även om man väljer nej tack så dyker den upp ändå dagen efter!!
Tycker dock initiativet var väldigt bra men hoppas då på en undersökning som då utlovar vad som sägs om att ju få bidra till ett bättre garaget gällande funktioner , idéer osv.
Jag antar att annonsörerna är väldigt intresserade av att vet hur mycket vi tjänar och hur gamla vi är o.s.v.
Förmodar att det är förklaringen till dom personliga frågorna.
Precis vad jag tänkte skriva. Tror garaget kan få mycket mera för sin reklam ifall dom kan t.ex kan visa att si och så många personer tjänar så mycket pengar vilket är lika med potentiella kunder för annonsörerna
Jag antar att annonsörerna är väldigt intresserade av att vet hur mycket vi tjänar och hur gamla vi är o.s.v.
Förmodar att det är förklaringen till dom personliga frågorna.
Precis vad jag tänkte skriva. Tror garaget kan få mycket mera för sin reklam ifall dom kan t.ex kan visa att si och så många personer tjänar så mycket pengar vilket är lika med potentiella kunder för annonsörerna
Då handlar det enbart om garagets reklam finansieringar/förmåner i sånafall. Rubriken och meddelandet för undersökningen är fortfarande missledande och fel anser jag.
Det har fortfarande inget med att jag kommer kunna göra garaget till en bättre plats för att dom och deras reklam medarbetare vet vad jag tjänar, mer än att det ploppar upp mer störande reklam i varje hörn. Visst denna sida drivs säkerligen av pengar från annonsörer men jag förstår ändå inte varför mina privata uppgifter har med saken att göra. Det är inte så att jag kommer köpa mer från annonsföretagen bara för att jag anger min årslön i undersökningen. Och vad vinner dom på att veta vår inkomst , situation , fordon vi äger osv.
För Volvo i tiden Trafikförordning (1998:1276) kap. 3 71 § I dimma och vid kraftig nederbörd får dimljus användas istället för halvljus.
Är det bara jag som inte ser dimman? :P