2439
Sök

Ny app från Transportstyrelsen för bl.a. ägarbyte! Någon som testat än?

* Voff voff *
10 583 Inlägg
13 juli 2012
Trådstartare
Någon som testat?

http://www.transportstyrelsen.se/sv/Om- … na-fordon/

Grymt bra att man nu slipper skicka in ägarbytet med posten, utan istället kan lösa det snabbt och enkelt på plats så att säga.

//Brådhis

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...
Undervattensfoto med min ROV (undervattensdrönare):
https://www.instagram.com/rov_sweden/

335 Inlägg
13 juli 2012
Jodå, haft den i någon månad, endast för att se skatt osv på andras bilar, den är grymt mycket snabbare än internet, och gratis! Ägaruppgifter (privata) betalar man fortfarande 3kr för dock wink Så lätt värt att tanka ner!

73 Inlägg
14 juli 2012
Jag har den också men har inte gjort nått ägarbyte på den än. Dock grymt smidigt som föregående skribent skrev. Mycket bra app!

54 Inlägg
14 juli 2012
Kanon att man slipper fylla i kontrollkoden på sex siffror. Mindre kanon att det var femtioelva knapptryck för att få info om vad för motor och motoreffekt en bil har.

618 Inlägg
14 juli 2012
RoTe skrev:
Kanon att man slipper fylla i kontrollkoden på sex siffror. Mindre kanon att det var femtioelva knapptryck för att få info om vad för motor och motoreffekt en bil har.

använd "fordonskoll" för att kolla upp fordon istället mycket enklare.. Fast där behöver du skriva in de sex siffrorna.

697 Inlägg
274 Inlägg
14 juli 2012
Den funkar asbra smile

54 Inlägg
14 juli 2012
Kollan skrev:
RoTe skrev:

använd "fordonskoll" för att kolla upp fordon istället mycket enklare.. Fast där behöver du skriva in de sex siffrorna.

Jag använder Kolla Regnumret och den fungerar bra, förutom att man måste fylla i kontrollkoden då.

141 Inlägg
14 juli 2012
Provat, och den fungerar kanon. Ägarbytet går oftast igenom direkt. Skönt att slippa stå som ägare på en bil i ett par dagar när man har sålt den

Jag fixar din A/C, skicka PM

Sök