2742
Sök

Vad är de för "straff" på däck utanför skärmkant ?

456 Inlägg
20 juli 2012
discokapten skrev:
Oves_Bror skrev:
Kör man så däcket sticker utanför skärmkanten  så tycker iaf jag att det ska ge dödsstraff för den som är så oansvarig och inte bryr sig om övriga trafikanters välbefinnande.......
Skulle jag själv få ett stenskott och jag visste att det kom ifrån nån som jag visste tyckte att Stance va nåt tufft så skulle jag hälsa på han på kvällen och omplacera hans knäskålar så dom hamnade vid öronen......

Av alla saker du kan låtsas vara på internet så väljer du gangster?

Får du ett stenskott så ligger du för nära.

Var vänlig och notera att det är enbart om jag vet att det är nån som tycker det så kallade "stance" är åtrovärt som jag skulle göra hotet om knäskålsomplacering till allvar......

Är däremot inte överens om stenskottsgrejen,  man ska inte behöva ligga 4 kilometer efter bara för att föraren framför tycker att det är tufft med fälgar som inte passar bilen, eller inte har råd med däck som passar på fälgarna som dom tänkt köra med........

growing old is mandatory growing up is optional

550 Inlägg
20 juli 2012
Trådstartare
Oves_Bror skrev:
discokapten skrev:
Oves_Bror skrev:
Kör man så däcket sticker utanför skärmkanten  så tycker iaf jag att det ska ge dödsstraff för den som är så oansvarig och inte bryr sig om övriga trafikanters välbefinnande.......
Skulle jag själv få ett stenskott och jag visste att det kom ifrån nån som jag visste tyckte att Stance va nåt tufft så skulle jag hälsa på han på kvällen och omplacera hans knäskålar så dom hamnade vid öronen......

Av alla saker du kan låtsas vara på internet så väljer du gangster?

Får du ett stenskott så ligger du för nära.

Var vänlig och notera att det är enbart om jag vet att det är nån som tycker det så kallade "stance" är åtrovärt som jag skulle göra hotet om knäskålsomplacering till allvar......

Är däremot inte överens om stenskottsgrejen,  man ska inte behöva ligga 4 kilometer efter bara för att föraren framför tycker att det är tufft med fälgar som inte passar bilen, eller inte har råd med däck som passar på fälgarna som dom tänkt köra med........

tror du vverkligen att det handlar om pengar? Du tror inte de är en smak sak då?

456 Inlägg
20 juli 2012
Är oväsentligt om det handlar om smak eller pengar,
Kan man inte framföra sitt fordon utan att riskeras andras fordon skadas så tycker iaf jag att man
ska hållas ansvarig för det man orsakar......

growing old is mandatory growing up is optional

550 Inlägg
20 juli 2012
Trådstartare
Oves_Bror skrev:
Är oväsentligt om det handlar om smak eller pengar,
Kan man inte framföra sitt fordon utan att riskeras andras fordon skadas så tycker iaf jag att man
ska hållas ansvarig för det man orsakar......

självklart, men nu va ju frågan hur ja gör för att INTE (!!!!!) få dom utanför skärmkant, om du läser första inlägget kanske ? istället för o dra förutfattade meningar?!?

Sök