Stämmer mycke bra det "Rspeter" skrev ! http://www.flexflock.se/ <--- Där har vi en i Tibro som har lång erfarenhet och erkänt duktig flockare, mycket bra att ha å göra med.
Skulle vilja få min inredning flockad, men alla företag ligger så långt ifrån malmö.... Någon som vet ifall det finns någon i malmö trakterna som pysslar med sådant??
Mvh
Sportvagnskonsult i Hässleholm kan kanske hjälpa dig, inte malmö men iaf lite närmare.
Jo jag mejlade dem, men föll tyvärr inte in i min prisklass, då t.ex www.cdedesign.se gör det nästan 3 gånger billigare....Jag pratade me han som äger företaget och han sa att det är hans kompis som gör det,
Är det bara dem som gör det i hela skåne eller?
Ordförande för Re-Loaded skåne, Mer info på profil.
Finns det flockning på sprayburk? Insidan på handskfacket som jag har, har en flockliknande beläggning som är lite slitet...skulle vilja lägga på flockning med hjälp av en spray...därav frågan.
Finns det flockning på sprayburk? Insidan på handskfacket som jag har, har en flockliknande beläggning som är lite slitet...skulle vilja lägga på flockning med hjälp av en spray...därav frågan.