Lånar i tråden lite, ja har nästintill samma symptom på min 940 ltt -96a ( chipade boxar och 0.8 ladd ) . Den går fint när man försiktigt gasar upp den men vid "påfrestning" bara bluddrar den. Liknande att den går på 3 burkar. Har bytt det mesta nu. Alla tänd delar är bytta, soppafilter bytt soppa pump funkar och den har rätt bränsletryck, lmm bytt till flera olika med samma nummer, chipen är bytta.. men stiften är helt torra, alltså den får knappt sopp?! Är inte så insatt på alla jävl idiot givare överallt men finns de någon som styr hur mycke spridarna öppnar, det är spridare med motstånden vid vänster fram skärm. Tacksam för svar då ja börjar bli trött påt ! // Swahn
Det är inte så att den suger ihop luftslangarna mellan luftfilter och turbo? dom kan bli jävligt mjuka om du har fått olja eller dylikt i och på dom.
okej men den får för lite soppa vid höga varv... 5 bar tro jag inte behöver men lite mer än oringal så måste jag ställa upp den okej men då vet jag sitter den utsidan eller insidan?