3574
Sök

Xtreme Clutches från PBZ ?

44 Inlägg
15 mars 2007
Trådstartare
Vet inte riktigt om den här skulle legat i allmänt eller här så liger den fel kan ju någon moderator vara snäll och flytta.

Nu till saken: Jag beställde ett kopplings kit från PBZ (februaris gruppköp) via en bekant till mig. Han säger att det beställdes i slutet på förra veckan altså en och en halv vecka senare än utlovat sad Nu undrar jag om någon kan bekräfta detta eller har mera info ? Mailade PBZ för någon dag sen men inte fått svar... Stämmer detta kommer jag definitivt inte vara med i flera grupp köp på PBZ !

Min dröm, din vardag.
641 Inlägg
15 mars 2007
Oftast vid såkallade grupp/klubbköp så får man räkna med vissa förseningar. Det kan t.ex bero på att vissa inte betalar in pengar i tid osv. Och två veckor hit eller dit är ju inte speciellt mycket egentligen. Jag fick vänta 4mån på ett par stolar i ett gruppköp jag var med i.
Får du inte svar via mail så testa ringa istället, telefon verkar väldigt underskattat nuförtiden.

44 Inlägg
15 mars 2007
Trådstartare
insane_1 skrev:
Oftast vid såkallade grupp/klubbköp så får man räkna med vissa förseningar. Det kan t.ex bero på att vissa inte betalar in pengar i tid osv. Och två veckor hit eller dit är ju inte speciellt mycket egentligen. Jag fick vänta 4mån på ett par stolar i ett gruppköp jag var med i.
Får du inte svar via mail så testa ringa istället, telefon verkar väldigt underskattat nuförtiden.

Jo visst är det så men lovas det att deras beställning läggs sista februari skall det göras då ! Är det sånna som inte betalat i tid borde dessa inte få vara med. Min åsikt iaf !

Sen om leveransen tar länge tid är ju oftast inte deras problem. Nåja hoppas att grejerna kommer inom 2 denna månad.

Sök