hej som topic lyder så efterlyser jag vart man kan köpa en komplett polis bil från staterna???? någon som har tips till hemsidor där man kan åka över och hämta???? OBS det MÅSTE VARA EXAKT LIKADAN SOM DEN PÅ BILDEN ANNARS E DET INTE INTRESSANT OBS måste såklart vara med alla dekaler ljusramp den riktiga sirenen osv
alex gå du o lägg med plexisnöre istället nej vi ska ha äkta en full skala
dammit jo jag vet men det finns färdiga att köpa! får man tag i en sån så gör man jo helst det i första hand har inte bråttom ska ha den lagom till våren hade jag tänkt!
mustang07 tack för tipset men det fattas för mkt! alla dom riktiga dekalar med dom rätta nr och allt annat finns jo inte på den???? o ganska dyr med??? fördelen jag har e jo att en polare till mig tar in bilar från USA fler ggr om året och åker ner och hämtar så frakten för mig blir jo inte så dyr så jag har lite pengar att hämta där
juhaaan JA jag e så jävla sugen påen riktig amerikansk polis bil därför vill jag va noga med att det just e en ford interceptor med alla dom rätta grejerna ganska mäktigt att åka på crusing med en sån jag har därför ingen bråska med att hitta en just nu heller jag vill att allt ska stämma som den på bilden ungefär med alla dom rätta grejerna
mustang07 tack för tipset men det fattas för mkt! alla dom riktiga dekalar med dom rätta nr och allt annat finns jo inte på den???? o ganska dyr med??? fördelen jag har e jo att en polare till mig tar in bilar från USA fler ggr om året och åker ner och hämtar så frakten för mig blir jo inte så dyr så jag har lite pengar att hämta där
Bara att höra med nån firma som pysslar med Bildekor,men lär kosta ett antal tusenlappar..
Capriceannonsen, haha fan vad skön kille som la annonsen Tänk vad mycket surkukar det finns ändå
Say 'what' again, I dare you, I double dare you motherfucker, say what one more Goddamn time!
Mina inlägg representerar bara mig själv, och är inte alltid helt genomtänkta eller seriösa! http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p3093502