Bompeman skrev:
AirOne skrev:
Bompeman skrev:
Går man i skola och har i princip ett studiebidrag att leva på så föredrar man den billiga vägen, Och känns meningslöst att köpa en sänkningsats till en gammal volvo när man kan sänka billigt själv
, Självfallet förstår jag hur du menar!
Mvh
Själv hade jag förmodligen råd när jag gick i skola att skaffa bil, men skaffade det inte förrän jag hade ett jobb och någorlunda säker inkomst. Föredrar det säkra före det osäkra, både vad det gäller ekonomin och vad det gäller delar till bilen.
Har man det så fattigt som du säger, så har man nog inte råd med bil egentligen. Inget illa menat.
jag har råd med försäkring,skatt,bensin,mat,kläder är jag fattig då?, jag menar det att kan man sänka en bil billigt så gör man det, än att köpa en "sänkningsats" för ca 1400 kr när man kan kapa fjädrarna och det funkar utmärkt, vem fan kostar på en gammal 740 en sänkningsats när man kan sänka den gratis ? Går man i skolan föredrar man den billiga vägen
Allt handlar om prioritering. Du kanske inte tycker det är så stor skillnad mellan kapade fjädrar, och riktiga sänkningssatser, men det är ju lite att tumma på säkerheten också. Men. Whatever that floats your boat, tror jag det finns ett ordspråk som säger.
Lycka till, till trådskaparen
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.