2600
Sök

Problem med värmereglagen och instrumentbelysningen i min audi 80

27 Inlägg
26 september 2012
Trådstartare
Hej börjar med o säga att har letat här i forumena efter liknande trådar eller samma trådar rättare sagt som tar upp problemet ja har men har ej hittat någon som stämt. Har även letat på audi forum och på google men inget resultat där heller.

I allafall nu är det så att ja fick hjälp av ett par o byta värmepaketet i min audi 80 från 89 men nu efteråt så har min instrumentbelysning slutat fungera spelar ingen roll om ja vrider på dimmern den lyser ändå inte men min digitala klocka lyser :s någon som vet vad som kan ha orsakat det felet ?

sen är det även ett till problem nämligen att värmereglagen verkar vara fel då det ur 2 av lägena bara sprutar varmluft fast man vrider på kallt och sen det 3:e läget sprutar den endast kall luft  fast man vrider så det ska bli varmt, är det någon som möjligen vet vad som är fel och som skulle kunna hjälpa mig på nå sätt ? varför ja frågar är för ja ska sälja bilen men känner att ja kan inte sälja den i det skicket som den är nu utan vill fixa det innan den ska byta ägare.

Sök