Jag behöver ett mycket litet 4 kanalssteg runt 100-200W, jag vill ha ett bra steg. Inget skit och inget överbearbetat dundersteg. Helst med inbyggt högpassfilter.
Storleken va ok, priset mer än det dubbla av vad jag tänkt lägga dock. Jag behöver inte alls ha så kraftigt steg, det ska driva ordinarie högtalarsystem i min bil då den inbyggda förstärkaren har gett upp.
Jag skäms ju nästan att fråga med tanke på vad jag sa ang skit..
Jag skulle ju inte bli förvånad om ljudet låter skit sen tyvärr.. skulle gärna ge det dubbla om det fanns bättre men i samma storlek? Den ska sitta bland allt annat bråte bakom instrumentpanelen är det tänkt.
Storleken va ok, priset mer än det dubbla av vad jag tänkt lägga dock. Jag behöver inte alls ha så kraftigt steg, det ska driva ordinarie högtalarsystem i min bil då den inbyggda förstärkaren har gett upp.
Jag skäms ju nästan att fråga med tanke på vad jag sa ang skit..
Jag skulle ju inte bli förvånad om ljudet låter skit sen tyvärr.. skulle gärna ge det dubbla om det fanns bättre men i samma storlek? Den ska sitta bland allt annat bråte bakom instrumentpanelen är det tänkt.
Svårt med mycket effekt i så litet format. Hur hög effekt är det i orginalsteget då? Vet att MDS sålde små steg med 4x50watt i. Inte deras egna märke då....
Senast redigerat av Putteliten (18 september 2012)
SM 2a i Super Street Nowall 2012. Personbästa 2012: 155,3db (@49hz), i Mk2an.
SM 3a i Bassrace 149.9 2012, i Mk2an.
SM 3a i Super Street 1-2, 2011. Personbästa 2011: 154,5db (@35hz), i Mk3an.
Funkar suveränt det steget! Det kan ja rekommendera.
/G
Kan det möjligen vara för att du säljer det?
Ja det är klart. Allt annat vore en lögn. Men sen är det så att det steget låter himla bra. jag skulle inte rekommendera det om jag inte tyckte det var bra. Då skulle jag avstått från att skriva
Funkar suveränt det steget! Det kan ja rekommendera.
/G
Kan det möjligen vara för att du säljer det?
Ja det är klart. Allt annat vore en lögn. Men sen är det så att det steget låter himla bra. jag skulle inte rekommendera det om jag inte tyckte det var bra. Då skulle jag avstått från att skriva