3191
Sök

Sökes: Garage i Stockholm Norrort

Touch by U
910 Inlägg
12 augusti 2012
Trådstartare
Hej Som rubriken lyder söker jag ett garage med plats för 2-10 bilar eller liknande... smile

Är det någon som har något att hyra ut eller kanske vet någon som har då hojta till mig eller till Windzor eller Andino.

Ha´de kanoners kära motor vänner ^^ big_smile

Touch by U Graphics - Give your car a Touch by U | Dekaler och grafik till din bil

Tryck och pys-åka
884 Inlägg
12 augusti 2012
Vi har skriande behov av folk i vårat garage i vällingby.
Tyvärr är det väll inte det bästa i sig, inge vatten. Du har nog hört mig gnälla om det förut.
Men det är tak över huvudet iaf och nästan norrort, västerort iaf.

Touch by U
910 Inlägg
12 augusti 2012
Trådstartare
wadde skrev:
Vi har skriande behov av folk i vårat garage i vällingby.
Tyvärr är det väll inte det bästa i sig, inge vatten. Du har nog hört mig gnälla om det förut.
Men det är tak över huvudet iaf och nästan norrort, västerort iaf.

Är lite långt tyvärr hmm men är det att man delar på ett "öppet" garage med flera tycken eller är det enskilda garage?

Touch by U Graphics - Give your car a Touch by U | Dekaler och grafik till din bil

Tryck och pys-åka
884 Inlägg
12 augusti 2012
Det är en stor öppen yta. 6 bilar totalt i den hålan.

Saab älskare!
4 597 Inlägg
13 augusti 2012
är också sugen på något större än mitt källar garage tongue men det är väl så jävla dyrt?!

Tryck och pys-åka
884 Inlägg
13 augusti 2012
ja tyvärr dras vi med en hyresvärd som tycker det är kul att höja hyran varje år.
MEN. Vi håller aktivt på att leta efter annan lokal. Eftersom vi är ekonomisk förening/handelsbolag så kan man lite enklare hyra utrymmen som annars bara företag får hyra.

just nu ligger vi på 1700 i månaden cirka. Men det är för att vi inte är fulla 6 pers heller.
Mer folk = lägre hyra. Lite moment 22 då folk inte vill va med för hyrans skull.

Saab älskare!
4 597 Inlägg
13 augusti 2012
1700 är ju inte så farligt endå, hade jag haft en fast inkomst hade jag kunnat hyra

Touch by U
910 Inlägg
13 augusti 2012
Trådstartare
Garaget jag hade innan det brann så låg hyran på 700 spänn.. å då var det plats för 3,5 bil ungefär smile Men skulle det finnas ett ledigt garage i norrort tillräckligt nära mig så tar jag det utan att blinka ^^

16 197 Inlägg
13 augusti 2012
Fprobban skrev:
Garaget jag hade innan det brann så låg hyran på 700 spänn.. å då var det plats för 3,5 bil ungefär smile Men skulle det finnas ett ledigt garage i norrort tillräckligt nära mig så tar jag det utan att blinka ^^

Så billigt kommer du nog aldrig hitta igen.

Mitt förra garage va på typ 50m2 å de kosta 4000 i månaden +el .

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Touch by U
910 Inlägg
13 augusti 2012
Trådstartare
evilaudio skrev:
Fprobban skrev:

Så billigt kommer du nog aldrig hitta igen.

Mitt förra garage va på typ 50m2 å de kosta 4000 i månaden +el .

Nä det tror jag inte heller utan jag tar ju det som ges så klart men ska vara ett hyffsat läge så att man kan åka ut på kvällar å inte bara på helger smile

Tryck och pys-åka
884 Inlägg
13 augusti 2012
Öppet dygnet runt hos oss tongue

Drifting Streetrace
225 Inlägg
11 september 2012
Oklart om ja fattat allt men finns de plats för en bil någonstans? skall bygga om min bil till Drifting och måste ha någonstans jag kan ställa den och skruva med! Har fast jobb och otroligt skruvsugen nu big_smile

Mvh
Pete
----------------------------------------
Drifting Streetrace Billjud

Jading
11 september 2012
vart kan man hitta er då? smile behöver oxå ett ställe där jag kan skruva och ha bilen nu under vintern smile
wadde skrev:
Öppet dygnet runt hos oss tongue

11 Inlägg
2 oktober 2012
Beroende på var det ligger i norr/västerort är jag också eventuellt intresserad.

Hyr idag garage i bålsta för 1600 i månaden och skulle gärna hitta en större lokal att dela med flera så man får ner kostnaden lite.

Dom hade för ett tag sen en riktigt cool lokal i kallhäll(bolinder strand) när till pendeln bland annat.

Tryck och pys-åka
884 Inlägg
2 oktober 2012
Kostnaden blir tyvärr inte lägre hos oss. vi har ev en plats ledig fortfarande och funderar på att "tillverka" en till beroende på hur det blir. men kostnaden blir 1600-1700 skallen tyvärr.

Vet inte om jag sagt det, men vi i vällingby där lokalen ligger letar efter bättre och billigare ställen att hyra lite vid sidan av till och från.

Drifting Streetrace
225 Inlägg
2 oktober 2012
wadde skrev:
Kostnaden blir tyvärr inte lägre hos oss. vi har ev en plats ledig fortfarande och funderar på att "tillverka" en till beroende på hur det blir. men kostnaden blir 1600-1700 skallen tyvärr.

Vet inte om jag sagt det, men vi i vällingby där lokalen ligger letar efter bättre och billigare ställen att hyra lite vid sidan av till och från.

ja är intresserad av platsen om de går big_smile en egen plats eller är det "in ut varje dag"??

Mvh
Pete
----------------------------------------
Drifting Streetrace Billjud

Sök