nån som vet va man kan ha som stänklappar? tänkte komma på nått klåpit o ha som sånna men vet i fan va man kan hitta på... skulle va nice med röda nån som har några schyssta tips som inte är allt för dyrt?
Ta vanliga gummi lappar.. som typ industrier har.. som är ca 1cm tjocka.. skär till i rätt storlek å göra egna fästen.. Styva å bra. inget som flärpar.. Har sådana på min galant.. men ingen bild på det just nu..
Kolla med nån industri om de har lock lr mellanlägg från eur-pallar. det finns de som är i 3mm plast i olika färger som inte spricker vid belastning. funkar bra o kostar en påse bulle ungefär...annars Sellholm tuning i köping. de har en riktig modell som funkar o kostar c:a 400 riksdaler kvadratmetern....räcker gott till 4 jättelappar
Dessa stänklappar skulle sitta fint på forden man har till vardags, lagom nu till hösten Dyrare än ditt pris men man får ju skruvar och fästen och allt sånt. Till och med en monteringsanvisning!!! Dem har ju även universal varianten men fortfarande 200:- dyrare än ditt alternativ.
Ok om jag skulle ha en bil som inte kostar nåt som man bara leker med. Då ere skärbräder all the way! Men vafan jag ska ju till jobbet med den här, kan inte skämma ut mig fullständigt
Såg iof att det var 985:- för FYRA stycken på mudflaps.se då vart ju genast priset bättre. Men fortfarande inte 10:-
jag kör med ikea's skärbrädor, röda, deluxe rally kallar jag de
im not drunk that's just torque steer
jorden är världens största räserbana, njut försiktigt...PFFFF haha
mobba mig inte, barnen är ju framtiden HAHA :D