2530
Sök

Vad kostar det att kopiera elr beställa en ny nyckel till en volvo 850??

Handledare
1 481 Inlägg
2 december 2011
Hopstadius skrev:
Startspärr introducerades under modellåret 1996.

Har du startspärr så måste nyckeln ha chip och kodas på volvo..

Startspärren på -96 års modell (Har haft en) styrs av en separat "pinne" som stoppas i ett hål i panelen. Och nej, inga snuskiga tankar nu.....

1 mars 2012
jag har en volvo 850 96 . tappa bort nyckel o startspärr.. Beställde ny nyckel hos volvo förra vecka, fick betala 840 kr. bara för nyckeln, men någon pinne te start spärren har ja inte. så funderar på de, gåre å koppla bort start spärren ??

Hej Hej Hemskt Mycket Hej

1 798 Inlägg
1 mars 2012
volvo_142_turbo_73 skrev:
jag har en volvo 850 96 . tappa bort nyckel o startspärr.. Beställde ny nyckel hos volvo förra vecka, fick betala 840 kr. bara för nyckeln, men någon pinne te start spärren har ja inte. så funderar på de, gåre å koppla bort start spärren ??

Ja det går att koppla förbi/bort startspärren.

1 mars 2012
tack för svar. vart skit oroli att en måste lämna in skiten på volvo å betala massa pengar för å få start på den igen smile

Hej Hej Hemskt Mycket Hej

116 Inlägg
2 mars 2012
Jag har ju en -96 855R å den har immobilizern i nyckeln ju, inget som ska in i nått hål :p

Just livin' life - VIP Style
315 Inlägg
23 oktober 2012
Startar denna tråden igen om de inte är några problem!

Skall få hem en Italien Importerad 855 R -96 nu i veckan, och får endast en nyckel. Det är tydligen nya nyckeln med chip enligt kompisen, och undrar då.. någon som vet exakt priset för en sådan kodad och klar på Volvo?

Hälsningar, Jimmy.

Just live life - VIP Style.

Sök