3220
Sök

Dra strömkabel Saab 900 -95

73 Inlägg
3 november 2012
Trådstartare
Tja någon som har bild på hur ni dragit kablarna i SAABEN ? smile

Eller en bra förklarning.. smile Har fått några tips men inte lyckas hitta någon bra genomförning.

mvh

57 Inlägg
3 november 2012
om du ska koppla slutsteg med bas dra dom bara på sidorna under mattan och listerna.. tänk bara på att lågnivån och plussen INTE får ligga bredvid varandra!! så dra dom på varsin sida.. sen finns det alltid någon form av hål i torpedväggen som man kan dra plussen igenom!! smile

73 Inlägg
3 november 2012
Trådstartare
JiMie_ skrev:
om du ska koppla slutsteg med bas dra dom bara på sidorna under mattan och listerna.. tänk bara på att lågnivån och plussen INTE får ligga bredvid varandra!! så dra dom på varsin sida.. sen finns det alltid någon form av hål i torpedväggen som man kan dra plussen igenom!! smile

Jo, det vet jag....
Frågan var ju om någon vet ett enkelt jävla hål, som jag inte hittar... tongue

57 Inlägg
3 november 2012
P_josephsson skrev:
JiMie_ skrev:

Jo, det vet jag....

Aldrig dragit ljudkablar i en 900 men finns det kupévärmare i bilen? smile för då är det ju bara att följa den kabeln genom torpeden!! wink

73 Inlägg
3 november 2012
Trådstartare
JiMie_ skrev:
P_josephsson skrev:
JiMie_ skrev:

Jo, det vet jag....

Aldrig dragit ljudkablar i en 900 men finns det kupévärmare i bilen? smile för då är det ju bara att följa den kabeln genom torpeden!! wink

Okej thx!

57 Inlägg
3 november 2012
P_josephsson skrev:
JiMie_ skrev:
P_josephsson skrev:

Jo, det vet jag....

Okej thx!

lungt vettu!! wink

Gladen Audio
2 388 Inlägg
4 november 2012
Samma sida som batteriet finns det en genomföring i mitten på torpedväggen, typ nedanför torkarbladet, där drog jag mina strömkablar. Kommer ut ovanför pedalerna.

Svensk mästare i Street Stock 2012 med 148,8dB
Svensk Mästare i Street 100A 2011 med 150,0 dB
Svensk mästare i ESPL MASTER och Bassrace 139,9 2010
Team-leader för Team1

Sök