Hej. tänke köpa ny bil snart, och har hittat en subaru impreza wrx sti! en drömbil som jag alltid velat ha! MEN frågan är, hur ser man att det är en Petter solberg edition 3? det ända jag vet är att bilen har vingen ovanför rutan, sen har den laddmätaren vid ratten! det står inget PSE märke på bakluckan eller nått! vet någon hur man kan få fram att det är en solberg edition eller om man kan se det på nått sätt? har hört att diffarna ska vara annorlunda mot en vanlig STI? och kan man kanske se det också?. vore tacksam för svar!
Hej. tänke köpa ny bil snart, och har hittat en subaru impreza wrx sti! en drömbil som jag alltid velat ha! MEN frågan är, hur ser man att det är en Petter solberg edition 3? det ända jag vet är att bilen har vingen ovanför rutan, sen har den laddmätaren vid ratten! det står inget PSE märke på bakluckan eller nått! vet någon hur man kan få fram att det är en solberg edition eller om man kan se det på nått sätt? har hört att diffarna ska vara annorlunda mot en vanlig STI? och kan man kanske se det också?. vore tacksam för svar!
Brukar inte Petter Solberg Edition ha en massa dekaler, eller är det bara en option?
nej det brukar dom inte ha, man kan ju sätta dekaler på vilken modell som hellst.
Okej. Sett flera sådana iaf med massa subarudekaler och de har sett likadana ut
finns dekalkitt att köpa på tex ebay om man vill ha hela bilen full med dekaler.
Jag söker inga dekaler. Jag har dock sett flera imprezor med stora subarudekaler över hela bilen och där det har stått namn på bakrutan, till exempel Petter Solberg!
det va bara 04 som det fanns "vanlig" STI och även en "PSE" och den stora skillnade då va att PSE har DCCD vilket en vanlig STI inte har.
om du nu är sugen på att köpa en subaru kan du ju kolla in vårat klubb forum www.subaruclub.se/forum
Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.
Okej. Sett flera sådana iaf med massa subarudekaler och de har sett likadana ut
finns dekalkitt att köpa på tex ebay om man vill ha hela bilen full med dekaler.
Jag söker inga dekaler. Jag har dock sett flera imprezor med stora subarudekaler över hela bilen och där det har stått namn på bakrutan, till exempel Petter Solberg!
går ju att få vilket namn man vill och är som sagt inget som sitter standard
Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.
går ju att få vilket namn man vill och är som sagt inget som sitter standard
Okej, jag har ingen aning då jag har sett flera som sett likadana ut