Lite off-topic, motverkar såna medel frost bra? Såg att det stod det på länken någon postade, men man vet ju aldrig med vad som står i beskrivningen och hur bra det är i praktiken...
Motverkar vet jag väl inte riktigt, det vatten som inte hunnit frysa rinner ju av. Men jag tycker att isen inte greppar lika hårt i glaset så det går som fortare att skrapa av.
Av ett rent misstag råka jag få detta på utsidan av ena rutan och torka sedan bort det men en ren trasa och nästa gång man tvätta bilen så fyfan vad vattnet rinner av och även om du kör och de regnar, grymt effektivt. Har haft det på nu i typ 4-5 månader och still going strong
åk till din lokala rekondare, dom har oftast glasstec, från lahega, visst dyrt ja, men det håller i ca 2 år om man inte använder torkarna mer än nödvändigt, pris brukar vara mellan 500-700kr vitt
åk till din lokala rekondare, dom har oftast glasstec, från lahega, visst dyrt ja, men det håller i ca 2 år om man inte använder torkarna mer än nödvändigt, pris brukar vara mellan 500-700kr vitt
Bästa bilvårdsbutiken på nätet är utan tvekan vår inhemska; Pingens.se Jag vill verkligen rekommendera Pingens vad gäller ALL bilvård. De har kvalitativa produkter, mycket bra produkter tillochmed och egen tillverkning (Arcticlean) av vissa delar av sortimentet. Deras degreaser och interior clean är brutalt bra, gav min egen kärra en redig omgång idag och DAMN vad fint det blev!