Nån som vet om det är standard med belysning i växelknoppen på audi S2? Sett många som har det. Det ligger en lös lampa under växelspaks damasken som jag ej vet va den är till?
Japp, rätt. Fan den länken kom inte upp för mig. Kollar via telefonen...
Mnja, man får inte fram den fullständiga adressen genom att trycka på den, man får antingen "kopiera adress" eller öppna i ny flik och sen kopiera adressen
De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!
Jag får tacka så mycket alla som bidragit med tips o länckar. Jag fick upp den länken nu så nu är det bara att se om jag kan åstakomma belyst knopp jag med hahaha.
Jag får tacka så mycket alla som bidragit med tips o länckar. Jag fick upp den länken nu så nu är det bara att se om jag kan åstakomma belyst knopp jag med hahaha.
MVH Freddan
Det va lätt. Förutom en massa pill för att få bort färgen. Vet inte om det stod nått om det, men jag skarvade med sladden till askkopps belysningen
Ja ok hehe. Om jag undrar nått så hör jag av mig vet du Det var nog askoppens lampa som jag hitta under damasken haha. Den lös då inte o det verkar inte gå nån ström fram för tändaren är oxå död!
MVH Freddan
Det va lätt. Förutom en massa pill för att få bort färgen. Vet inte om det stod nått om det, men jag skarvade med sladden till askkopps belysningen