3191
Sök

Tärningar, doftgranar och liknande i innerbackspegeln

216 Inlägg
12 september 2011
enda andledningen att ja skulle ha grejer i spelgen är enbart för att reta folk, de krävs rätt lite ibland:)

va skiljer en mekaniker från en amatör?
jo mekanikern har en ren overall

74 Inlägg
13 september 2011
Trådstartare
Grantomta skrev:
enda andledningen att ja skulle ha grejer i spelgen är enbart för att reta folk, de krävs rätt lite ibland:)

små barn, små nöjen

stäng gärna tråden, folk kan fan inte hålla sig till ämnet ändå

‎"Automatlådeolja, det är ett utmärkt glidmedel som alla borde ha stående på nattduksbordet!" bosse bildoktorn

9 117 Inlägg
13 september 2011
Grantomta skrev:

Hehe! Vad gör man inte för att reta folk? tongue Är det bara billiga småsaker så är det ännu roligare!

29 Inlägg
13 september 2011
Ja håller med om att man gör saker mest förå retas! ja har handbojor i backspegeln, som inte e speciellt mkt ivägen! tärningarna har ja hängt i dragkroken!big_smile

It´s a Jeep thing, you wouldn´t understand

76 Inlägg
13 september 2011
som jag har märkt i denna tråden så verkar det som en del av er "bråkar" om det e trafiksäkert med att ha nåt hängandes i innerbackspegeln, men jag kan ju i alla fall säga det att om folk hade haft såna våldsamma diskussioner i bilen som ni har här så e det definitivt inte trafiksäkert, ni kan ju tänka på det istället tongue

679 Inlägg
13 september 2011
mnsn skrev:
som jag har märkt i denna tråden så verkar det som en del av er "bråkar" om det e trafiksäkert med att ha nåt hängandes i innerbackspegeln, men jag kan ju i alla fall säga det att om folk hade haft såna våldsamma diskussioner i bilen som ni har här så e det definitivt inte trafiksäkert, ni kan ju tänka på det istället tongue

Föraren bestämmer resten håller käften i bilen, passar det inte kan dom gå;)

785 Inlägg
13 september 2011
Bompeman skrev:
mnsn skrev:

Föraren bestämmer resten håller käften i bilen, passar det inte kan dom gå;)

Hehe

Its not the fart that kills, its the smell...

2 Inlägg
14 september 2011
Ja har typ (bara) åtta olika wunderbaums hängandes vid backspegeln i min bil.... För att ja vill å ja tkr att det doftar så härligt å ja tkr inte det stör mig på nåt sätt alls!!!! tongue

7 Inlägg
22 november 2012
det ska va 287 wonderbaums o en stor jävla helge I bakspegeln då äre rätta takter ! smile

Random Hero
4 047 Inlägg
22 november 2012
för de är bonnigt o rockabillyrägersen gillar det? på samma sätt som att jag nyss beställde ett klistermärke på 80*50cm med texten "this sticker ads 5hp" som ska sitta i framrutan bara för att retas me folk som bryr sig på tok för mycket om vad andra gör med sina bilar

Dog food lid. Backwards

1 532 Inlägg
22 november 2012
Har granar i spegeln plus i bagaget på Lexusen smile
Har en gran i trucken på jobbet oxå wink

Archmage of the entire universe
281 Inlägg
22 november 2012
DusanMandick skrev:
bara för att retas me folk som bryr sig på tok för mycket om vad andra gör med sina bilar

DusanMandick skrev:
Haters gonna hate

This.

Jag har en granjävel och samt kör en av garagets fulaste bilar. Alltid lika jävla kul när folk stör sig.

Låt folk sköta sitt.

detta är en signatur. det finns många olika, men detta är min.

Random Hero
4 047 Inlägg
23 november 2012
Scorn89 skrev:
DusanMandick skrev:
bara för att retas me folk som bryr sig på tok för mycket om vad andra gör med sina bilar

DusanMandick skrev:
Haters gonna hate

This.

Jag har en granjävel och samt kör en av garagets fulaste bilar. Alltid lika jävla kul när folk stör sig.

Låt folk sköta sitt.

Amen mannen! alla har sina egna stilar här i världen smile

Dog food lid. Backwards

Archmage of the entire universe
281 Inlägg
23 november 2012
DusanMandick skrev:
Scorn89 skrev:
DusanMandick skrev:

DusanMandick skrev:
Haters gonna hate

This.

Låt folk sköta sitt.

Amen mannen! alla har sina egna stilar här i världen smile

detta är en signatur. det finns många olika, men detta är min.

29 Inlägg
28 november 2012
DusanMandick skrev:
för de är bonnigt o rockabillyrägersen gillar det? på samma sätt som att jag nyss beställde ett klistermärke på 80*50cm med texten "this sticker ads 5hp" som ska sitta i framrutan bara för att retas me folk som bryr sig på tok för mycket om vad andra gör med sina bilar

Var e "Gilla"-knappen? haha

It´s a Jeep thing, you wouldn´t understand

12 086 Inlägg
28 november 2012
wena skrev:
ja det det undrar dom säkert, men det har att göra med begåvningsbegränsningar tror jag

Haha skaplig slutsats, folk med prydnadssaker i backspegeln är dumma i huvet!
Det är ganska obegåvat att uttrycka såg så klantigt vill jag påstå..

32 Inlägg
28 november 2012
Sitter 1st "Skogsfrisk" i Golfen. 1st "Stars N Stripes" i Asconan och 1st "Vanlij" och en Polygrip i King-Caben.

12 086 Inlägg
28 november 2012
Skogsfrisk är du galen? big_smile Luktar ju kräks!

32 Inlägg
28 november 2012
Uppväxt med Skogsfrisk så man har väl blivigt immun tongue

12 086 Inlägg
28 november 2012
Jag har faktiskt en persika hängandes i bak, doftar bättre än gammal Volvo iaf.

Sök