framhögtalarna kommer inte spela någon "wow " bas direkt då det är så liten volym vid framdörrarna, bakdörrarna om du letar upp på skroten original med plasttratten( man får ta bort en asfaltsmatta så den går igenom ut i dörren) så spelar det mer mid bas. 6*9or går inte i hatthyllan om du inte gör någon form av höga distanser då magneten och korgen inte går igenom originalhålet, du kan ju kapa upp hatthyllan men inget att rekomendera då jag hört att den är bärande på något vänster så sätt ett par 6.5or i hatthyllan måste dock göra distanser då med om du har lite kraftigare magnet eventuellt bygger en liten låda under / tar gjutrör och bygger ett rör så dom inte spelar ut i bakluckan utan får lite motstånd, eller letar reda på volvo original hatthyllehögtalare Ht-259 ( som jag råkar ha ett par av) dom sitter det 5*9" i låter helt okej (störstaljuspaketet org), själv kör jag på i min letat reda på från största ljuspaketet till instrumentpanelen ( 3.5" mellanregister och diskant, som jag råkar ha ett par till av.) och bytt framdörrarna till vanliga 5.25" och bakdörrarna volvos största, och en alpine type r 12" i bagaget, men vill du slippa baslåda som tar plats köp en liten aktiv platt sak och lägg på hatthyllan. oj nu vart det mycket här.