4135
Sök

Värsta inparkeringen?

13 Inlägg
14 november 2012
Trådstartare
Alltid kul att skratta åt hur folk parkerar! Så kom igen och skriv era historier och lägg upp bilder om ni har! smile

Själv blev jag inparkerad så att jag var tvungen klättra in genom passagerardörren, väl på plats i förarstolen, veva ner rutan och hålla backspegeln invikt så att jag skulle kunna backa ut! big_smile

Inparkerad!

https://www1.garaget.org/gallery/images/97/96269/96269-e7b6f95cdc0db3862f9c0750ae1c72a6.jpg

Legitimerad besserwisser
921 Inlägg
14 november 2012
Jag ser ingen bild. hmm

13 Inlägg
14 november 2012
Trådstartare
Konstigt.. Jag ser bild? Kanske är nån inställning i albumet man måste ändra eller?..

1 436 Inlägg
14 november 2012
https://www1.garaget.org/gallery/images/97/96269/96269-a2cc65c28db42c8bb3b7bfdbc3dc1496.jpg

Du länkar till din "interna" profil...

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

1 436 Inlägg
14 november 2012
OnT:

Man ser ju tydligt att V70n parkerat som ett jävla spånskaft.

Själv har jag som regel att alltid parkera mitt i parkeringsrutan, så nu får vi se om den dyra blanka audin som inte kan parkera kommit ut när jag ska hem. Varför skaffar man en bred bil om man inte kan parkera?
Lämnade dashcamen på, får vi se vad han lyckas ställa till med... tongue

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

Saabifierad
2 031 Inlägg
14 november 2012
Fler bilder big_smile big_smile big_smile
Råkar själv inte ut för detta för jag brukar ofta parkera en bit bort tongue

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

Gymnasieutbildad däcksparkare
382 Inlägg
14 november 2012
sådär brukar vi parkera in varandra +lärare i skolan... alltid lika kul å se hur de löser det tongue

Motorer är som människor, Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Legitimerad besserwisser
921 Inlägg
14 november 2012
skitidedu skrev:
Konstigt.. Jag ser bild? Kanske är nån inställning i albumet man måste ändra eller?..

Jag har testat i både Chrome och Internet Explorer 9, får ingen bild på någon av dem. sad När jag klickar på länken jag ser, kommer jag till garagets galleri som säger "bilden finns inte". sad

VWetgirig hobbymekare
1 917 Inlägg
14 november 2012
Bebben skrev:
skitidedu skrev:

Jag har testat i både Chrome och Internet Explorer 9, får ingen bild på någon av dem. sad När jag klickar på länken jag ser, kommer jag till garagets galleri som säger "bilden finns inte". sad

Det är länken som är fel ... Se högre upp vid inlägg #4 ... eller jag postar bilden här:

https://www1.garaget.org/gallery/images/97/96269/96269-a2cc65c28db42c8bb3b7bfdbc3dc1496.jpg

Mina projekt: Patinerad VW typ 1 1955 -- Resto-looker VW typ 117 1957 - - BigBlock Edsel 1959 - - Cabbad VW typ3 1968
.·´¯`·.¸. , . .·´¯`·..><((((º>¸
, . .·´¯`·..
><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>

326 Inlägg
15 november 2012
Råkade ut för nästan likadan inparkering för några år sen. Då var den en lite större lucka, men inte tillräckligt för att jag skulle kunna klämma mig in genom förardörren när jag provade. Låset på passagerarsidan var trasigt så jag kände att jag var tvungen att prova förardörren ändå. Det gick inte...
Attans vad jag råkade repa den bilen när jag klämde mig ut igen. Måste ha varit nån nit eller så i brallorna. Ända från passagerardörren och till bakskärmen.
Bara att smyga in på affären igen och vänta till idioten kom och körde därifrån.
Senast redigerat av Peter_5565 (15 november 2012)

13 Inlägg
30 november 2012
Trådstartare
Sorrysorry att det vart fellänkat, men bilden kom ju fram tillslut big_smile Fortsätt skriv era historier och posta bilder på inparkeringar! Skoj att läsa! smile

13 Inlägg
30 november 2012
Trådstartare
4-stroke skrev:
sådär brukar vi parkera in varandra +lärare i skolan... alltid lika kul å se hur de löser det tongue

Haha jo! Och extra spännande är det faktiskt då en kvinna ska parkera/ta sig ut från en p-plats.. fast jag hör inte till den skaran tack och lov wink
Senast redigerat av skitidedu (30 november 2012)

Sök