Haha men för helvete vad för jävla fult det där är. Fy fan tänker på en hmm...myrslok med inslag av gris.
Även om det är rallyinspirerat så för fan det där är ju att sabba bilen totalt hahahaha. Jag hade då inte visat mig i en bil med den där monteringen.
Jag är inte anti extraljus har själv 3 navigatorer (som inte är bäst, men snyggast av dom runda) i grillen och en ljusramp med 5 lampor längst ner, och fy fan vad snyggt det är efter att ha sett den där bilden.
Haha men för helvete vad för jävla fult det där är. Fy fan tänker på en hmm...myrslok med inslag av gris.
Även om det är rallyinspirerat så för fan det där är ju att sabba bilen totalt hahahaha. Jag hade då inte visat mig i en bil med den där monteringen.
Jag är inte anti extraljus har själv 3 navigatorer (som inte är bäst, men snyggast av dom runda) i grillen och en ljusramp med 5 lampor längst ner, och fy fan vad snyggt det är efter att ha sett den där bilden.
Måste spy vi ses.
Sätt upp en bild då på din montering;)
Alla stavfel ni hittar i mina inlägg ska vara där, det är alltså meningen med dem och ingen felstavning.
Vill man gå på en lite mer seriös look (min uppfattning) och inte lika mycket som effekt så är jag själv nöjd med min lösning. Skulle uppskatta att jag tappar ca 20% av den faktiska effekten tack vare att de sitter dolda http://www1.garaget.org/archive/4/3094/ … 234555.jpg
hyfsad snygg och diskret lösning vad är det för lampor som sitter innanför grillen?
Tjena kan man montera punktextraljus så att fästet sitter åt höger eller vänster utan att ljus bilden för ändras och om ja ska ha 6st extraljus räcker det då med 2st relän från biltema som gör 2*120?