855 T5 -1995 trimning & tuning

SENASTE - XENON VS HALOGEN
  • 40 Följare
  • 39 925 Visningar
  • Projektet avslutat 26 december 2012
TEASER Svetsare
15 december 2012 · 828 Inlägg

eatsleeprace skrev:
Gött ! Lite lång tid tycker jag, det ska ju bara ta någon dag så ska det ligga på posten tongue

angiven leveranstid är 15-45 dagar fick det på 18 dagar så tycker det var helt okej smile

Angry Drift Team
eatsleeprace
15 december 2012 ·

TEASER skrev:

eatsleeprace skrev:
Gött ! Lite lång tid tycker jag, det ska ju bara ta någon dag så ska det ligga på posten tongue

angiven leveranstid är 15-45 dagar fick det på 18 dagar så tycker det var helt okej smile

Åfan, aja då är det la bra smile

Gizmo_ Himma skruare
15 december 2012 · 1 250 Inlägg

Fint med xenon.. Har sj 55W 10´000k o halv på min o halogen på hel. Använder aldrig helljuset för de e inte lönt. ingen skillnad. smile

Litet projekt på min 855 T5-R. The Dark side
Projektet på min 945 16v Turbo. White Trash
Sida om Vinterlek med bilar. Vinterbilar
Volvo 945 FTT "White Trash" (1993)
Volvo 855 T-5R "The Dark Side." (1995)
TEASER Svetsare
15 december 2012 · 828 Inlägg

eatsleeprace skrev:

TEASER skrev:

eatsleeprace skrev:
Gött ! Lite lång tid tycker jag, det ska ju bara ta någon dag så ska det ligga på posten tongue

angiven leveranstid är 15-45 dagar fick det på 18 dagar så tycker det var helt okej smile

Åfan, aja då är det la bra smile

tycker jag absolut tar ju lite tid o skicka från china och så är det jul nu snart med så hade inte räknat med att få hem allt innan jul faktiskt men är jäkligt glad att jag fått det ska köra skogsvägar dit jag firar jul så har gärna lite lyse så slipper det hände något otrevligt smile

Angry Drift Team
TEASER Svetsare
15 december 2012 · 828 Inlägg

Gizmo_ skrev:
Fint med xenon.. Har sj 55W 10´000k o halv på min o halogen på hel. Använder aldrig helljuset för de e inte lönt. ingen skillnad. smile

härligt smile jag tyckte det funka bra faktiskt smile

Angry Drift Team
Gizmo_ Himma skruare
15 december 2012 · 1 250 Inlägg

Ja det e riktigt skönt o ha xenon. Allting blir mycke ljusare. Måste bara få tummarna ur o bytta i hel med.
Får man fråga vad du gav får dem båda ?

Litet projekt på min 855 T5-R. The Dark side
Projektet på min 945 16v Turbo. White Trash
Sida om Vinterlek med bilar. Vinterbilar
Volvo 855 T-5R "The Dark Side." (1995)
Volvo 945 FTT "White Trash" (1993)
TEASER Svetsare
15 december 2012 · 828 Inlägg

Gizmo_ skrev:
Ja det e riktigt skönt o ha xenon. Allting blir mycke ljusare. Måste bara få tummarna ur o bytta i hel med.
Får man fråga vad du gav får dem båda ?

det är jäkligt skönt jag är ju svetsare då och förmodligen kommer börja jobba med det igen , och efter 8 timmar framför svetsen o halvt blind då man slarvar med masken ibland o sådär så känns det tryggt att kunna se någonting smile

absolut jag gav 430kr för båda paketen frakten är fri !

Angry Drift Team
Gizmo_ Himma skruare
15 december 2012 · 1 250 Inlägg

Ja man kan bli litta halvbild efter o ha skitit i masken ett tag. Ja e litte så att jag vill inte förstöra utseendet på bilen med massa extra lampor som på min 945.

De där var ett riktigt bra pris. Vilken sida då.

Litet projekt på min 855 T5-R. The Dark side
Projektet på min 945 16v Turbo. White Trash
Sida om Vinterlek med bilar. Vinterbilar
Volvo 945 FTT "White Trash" (1993)
Volvo 855 T-5R "The Dark Side." (1995)
TEASER Svetsare
15 december 2012 · 828 Inlägg

Gizmo_ skrev:
Ja man kan bli litta halvbild efter o ha skitit i masken ett tag. Ja e litte så att jag vill inte förstöra utseendet på bilen med massa extra lampor som på min 945.

De där var ett riktigt bra pris. Vilken sida då.

nej precis jag provade o slå på extraljus på denna men det kändes värdelöst vart så fult med r fronten så tog bort dom lika snabbt..

skicka pm.

Angry Drift Team
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang