8 december 2012
Trådstartare
Tja, Jag köpte en audi s2 med 3b motor I sommras, Dock hade den ny byggd motor hos JB i Örebro! Jag har gått igenom det mesta som jag kan, även haft många snälla vänner som hjälpt till och försöka hitta felet, Och jag felsökte bilen för nån vecka sen med Resultaten : (00515 - Hallgivare - Kortsluten till plus eller avbrott - Permanent) bil startar och går fin på tomgång, Aldrig haft problem att starta den men den laddar 0,5 Ska ladda 1,5! Bilen är chipad, Jag har kollat hela kabel härvan nästan och lagat massor som sett dåligt ut! Och jag har varit inne på alla möjliga fel! Taktventilen taktar konstigt, Mätte den för ett tag sen men jag tror att den inte taktar som den ska pga att den går på (nödläge?). Har testa massor! Och nu vet ja inte riktigt vad jag ska kolla mer! är det någon som kan ha nån ide om vad det kan vara? Hallgivare funkar ju efter som bilen startar? Eller kan det va så att den är bara dålig? Tacksam för tips! Kan nåns på Tel Nr 0700385964 Om ni vill ringa och hjälpa till! Mvh Adam!
Senast redigerat av Adamkarlsson92 (8 december 2012)