kanske bara råkade bli lite fel! typ som att man råkar lägga in, sen klicka bakåt och inte hitta den för att sen göra ännu en och upptäcka att det vart 2 försök hjälp honom istället för att tracka!
9an alla dagar i veckan. Samt en usa importerad så du slipper svindyr ayc-diff som måste bytas för 40-50k var 4-5 tusende mil (bilarna börjar ju bli gamla nu så försäkringarna täcker oftast inte längre...).
kanske bara råkade bli lite fel! typ som att man råkar lägga in, sen klicka bakåt och inte hitta den för att sen göra ännu en och upptäcka att det vart 2 försök hjälp honom istället för att tracka!
9an alla dagar i veckan. Samt en usa importerad så du slipper svindyr ayc-diff som måste bytas för 40-50k var 4-5 tusende mil (bilarna börjar ju bli gamla nu så försäkringarna täcker oftast inte längre...).
Mnjaa... 9:an har (Om det inte är en USA MR version) 6 växlad mycket klenare låda, det kan vara värt att tänka på om det ska sättas mycket fart i kärran. Det kostar inte dom summorna du skriver att fixa AYC:n om man inte ska ha helt nya grejer. Går att komma undan mycket billigare.