Realcar har riktigt grymma mätare! Bra kvalite o vettiga priser
Har dom blivit bättre än dom var för några år sedan?
Jag har 5st vita med blått ljus i en bil, efter ett par månader hade belysningen i 2 dött och dom andra ändrat färg till grön.
Om man köper billigast möjliga är det inte bättre eller sämre än hos nån annan, köper man däremot lite "finare" så håller det bättre. Kan tänka mig att du köpte deras enklaste serie som numera har utgått. Nya ägare numera där, bättre på alla sätt o vis! Man får det man betalar för ;-)
Realcar har riktigt grymma mätare! Bra kvalite o vettiga priser
Jag har 5st vita med blått ljus i en bil, efter ett par månader hade belysningen i 2 dött och dom andra ändrat färg till grön.
Om man köper billigast möjliga är det inte bättre eller sämre än hos nån annan, köper man däremot lite "finare" så håller det bättre. Kan tänka mig att du köpte deras enklaste serie som numera har utgått. Nya ägare numera där, bättre på alla sätt o vis! Man får det man betalar för ;-)
Dom jag har finns fortfarande på deras sida iaf, heter R-Performance.
Dom jag har finns fortfarande på deras sida iaf, heter R-Performance.
Kommer inte ihåg vilka d va dom skulle byta ut, nån qv "R serien" va det"
Fast dey är ju inte dom ända mätarna dom har,
Och jag personligen skulle köpa lite "dyrare" om man.ska övervaka motorn med oljetryck och ladd. Finns även det på realcar ;-)