2786
Sök

- Audi A4 1.8T Quattro STCC Edition - " Små förändringar för ett cleant stuk"

Audi A4 1.8T Quattro STCC Edition som ska förfinas lite! Ett cleant utseende är målet så det kommer inte bli något jätteprojekt :)

18 790 Visningar
Uppdaterades senast 9 januari 2013
55 Inlägg
25 augusti 2012
Mattajjas skrev:
addek skrev:
Nice! smile Det är snyggt med film på rutorna, hoppas ni har lika snälla poliser uppe hos er som här, klarade mig i över 3 år innan jag blev stannad med min gamla B6:a... smile Inga böter heller, bara ett ta bort den där filmen så slipper du frysa (vevade ner rutorna i hopp om att han inte såg det :p)

Tackar! Jajamen det gör sig riktigt bra med solfilmen, men det är ju det där med poliserna, får väl se hur länge man klarar sig! wink Hur gjorde du när du besiktade din med solfilmen på framrutorna? smile

Jag bytte rutor varje år, körde besiktning i slutet av november varje år, så jag körde med dom oroande rutorna under vintern då

Det gick ganska fort när man fick in snitsen på det :-)

Kia Cee´d SW 2013 (yey)
Saab 9-3 Aero SS 2003

16 Inlägg
25 augusti 2012
Trådstartare
addek skrev:
Mattajjas skrev:
addek skrev:
Nice! smile Det är snyggt med film på rutorna, hoppas ni har lika snälla poliser uppe hos er som här, klarade mig i över 3 år innan jag blev stannad med min gamla B6:a... smile Inga böter heller, bara ett ta bort den där filmen så slipper du frysa (vevade ner rutorna i hopp om att han inte såg det :p)

Tackar! Jajamen det gör sig riktigt bra med solfilmen, men det är ju det där med poliserna, får väl se hur länge man klarar sig! wink Hur gjorde du när du besiktade din med solfilmen på framrutorna? smile

Jag bytte rutor varje år, körde besiktning i slutet av november varje år, så jag körde med dom oroande rutorna under vintern då

Okej, förstod det smile Hur mycket kostade "extrarutorna" du hade då? smile

55 Inlägg
26 augusti 2012
Mattajjas skrev:
addek skrev:
Mattajjas skrev:

Okej, förstod det smile Hur mycket kostade "extrarutorna" du hade då? smile

Köpte dom på skroten, jag tror dom kostade runt 300 för båda. Men dom är inte så dyra nya heller, upptäckte jag sen. Så har du ingen skrot i närheten så är det nog billigare att köpa nya, dom kostar nog runtom  5-600 för båda
Senast redigerat av addek (26 augusti 2012)

Kia Cee´d SW 2013 (yey)
Saab 9-3 Aero SS 2003

140 Inlägg
17 september 2012
Riktigt fin a4:a ! Jävligt clean . Vad är det får årsmodell på kärran?

Mehhhhhhhhhhh

16 Inlägg
29 oktober 2012
Trådstartare
Tjenare! Har varit lite dålig aktivitet nu ett tag. Inga förändringar har hunnits med heller.. smile Blir nog att montera extraljus snart så ska försöka lägga upp några bilder på hur den ser ut i winter edition smile

16 Inlägg
9 januari 2013
Trådstartare
Här kommer några bilder på hur den ser ut nu under vintern! I övrigt har det inte hänt mycket, skärmblinkerserna har blivit tonade wink Det är nog det enda. Har tänkt göra något åt baklysena också, funderat på att få de vita områdena röktonade! Har också köpt rutor till framdörrarna som ska bytas innan besiktning. Någon som vet om de är besvärliga att byta och som kan komma med några tips? smile Nåja, här kommer bilderna!

https://www1.garaget.org/gallery/images/127/126137/126137-12410276d854bd1e54e2acc14be77793.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/127/126137/126137-0b60077235550f425b934f0688291514.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/127/126137/126137-7a6604addbb78a1150afc8cab354e990.jpg
Senast redigerat av Mattajjas (9 januari 2013)

Sök