3704
Sök

Behöver tips ang. reg-skylt

9 Inlägg
30 mars 2007
Trådstartare
Tycker ni att jag ska sätta skylten nere på nätet eller låta den sitta där den sitter? OBS! Den där uppe är en dekal och att det isåfall skall sättas plåtskylt där nere.

http://www.garaget.org/?car=5579&image=399450

//Magnus

827 Inlägg
30 mars 2007
ja tycker att du fixar fäste o lägger den längst ner... eller på gallret längst ner men hur än man gör så förstör det mkt av utseendet

Ingen dör oskuld för livet f*ckar oss alla!

DFFL
9 020 Inlägg
30 mars 2007
Lägg den i vindrutan och när du blir stoppad så säger du att fästena gick nyss av tongue

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Miklen
30 mars 2007
ja hade min nere i spoilern ett tag i ett fäste me 2 vingmuttrar..sitter fast bra å är lätt å ta bort ifall man känner för d.. smile

Thorssa
30 mars 2007
Absolut inte i nätet! Det tycker jag ser bedrövligt ut! Vad är då vitsen med att köpa en front med större hål? (för det är ju ändå oftast det som är den stora skillnaden mot original)

Avstängd
1 031 Inlägg
31 mars 2007
Jag hade satt den i nätet...  själv kör jag utan.

1 534 Inlägg
31 mars 2007
Thorssa skrev:
Absolut inte i nätet! Det tycker jag ser bedrövligt ut! Vad är då vitsen med att köpa en front med större hål? (för det är ju ändå oftast det som är den stora skillnaden mot original)

Håller med, fattar heller inte varför man skall köpa ett styling kjolpaket, sedan förstör man allt med att sätta på reg.skylten just på nätet, för det första förstör det utseendet, för det andra blockerar den luft:P Om det nu skulle ha ngn betydelse..big_smile

9 108 Inlägg
31 mars 2007
Fördelen med att ha den i nätet är ju att det är lätt att ta bort den utan att lämna minsta märke i fronten eller på lacken. På min kan man inte ha den någon annanstans utan att det ser dumt ut heller.

På din A3 skulle jag nog faktiskt ha den där den sitter, ser naturligt ut! Fast det är såklart snyggare utan..

Team Kränghäng
657 Inlägg
31 mars 2007
kör den liggande längs ner på läppen men monterad i nätet för att slippa märken i lacken.. Har du urgrpning för regplåt i fronten tycker jag nog att den ska sitta där.. ser bara dumt ut om man har hål för plåten poch sätter den nån annann stans..

Team Frosth
Car Custom & Tuning | carcustomtuning.se

9 Inlägg
31 mars 2007
Trådstartare
frosth__ skrev:
kör den liggande längs ner på läppen men monterad i nätet för att slippa märken i lacken.. Har du urgrpning för regplåt i fronten tycker jag nog att den ska sitta där.. ser bara dumt ut om man har hål för plåten poch sätter den nån annann stans..

Det är dekal som sitter där idag och där finns ingen urgröpning till reg-skylt

Sök