Jag kollade dina bakljus, vi har liknande på åra nya lastbilar fast bara 10mm tjocka och led med samma uppsättning av lysena Blinkers posljus och bromsljus och dom verkar kunna passa in i din svarta sarg som redan sitter kring dina baklysen.
Förr i tiden uppfattades förekomsten av brinnande bävrar som ett tecken på att något väldigt skumt var på gång.
Jag kollade dina bakljus, vi har liknande på åra nya lastbilar fast bara 10mm tjocka och led med samma uppsättning av lysena Blinkers posljus och bromsljus och dom verkar kunna passa in i din svarta sarg som redan sitter kring dina baklysen.
Jasså? Vad är det för lastbil du kör med? Du kanske kan lägga upp en bild här så jag kan se dom . Tack för ett superbra tips !
Kolla gärna fotoalbum för mer bilder på gamla bilar! Rust is not a crime
Det är en sopbil. Lysena är ju det som brukar gå på en sopbil så Led är ju det bästa det tål smällar stryk och vibrationer. Men jag ska se om jag kan knäppa en bild i morgon.
Jag hittade denna på JOAB´s hemsida dom har gjort skåpen till våra bilar.
Som du ser uppe och nere så har du LED lysena precis ovanför arbetsbelysningen, Arb.lyset har en ganska bra storlek att jämföra med det är ca 13-15cm i kvadrat. Du kanske kan hitta samma modell så du verkligen kan få fram rätt storlek.
Det är en sopbil. Lysena är ju det som brukar gå på en sopbil så Led är ju det bästa det tål smällar stryk och vibrationer. Men jag ska se om jag kan knäppa en bild i morgon.
Jag hittade denna på JOAB´s hemsida dom har gjort skåpen till våra bilar. http://www.joab.se/UserFiles/Joab/www.j … retur3.jpg Som du ser uppe och nere så har du LED lysena precis ovanför arbetsbelysningen, Arb.lyset har en ganska bra storlek att jämföra med det är ca 13-15cm i kvadrat. Du kanske kan hitta samma modell så du verkligen kan få fram rätt storlek.
Jag tänkte desamma, ingen styling utan mera en förfining av vissa linjer och utrustning. Så som lysen till klarglas och glödlampor till zenon/diod kanske. Satt även och kollade på din instrumentbräda kanske nått i stil med volvo 140 rallye eller GT instrumenten vore nått?
Som sagt det är bara ideer. Mvh Danne
Förr i tiden uppfattades förekomsten av brinnande bävrar som ett tecken på att något väldigt skumt var på gång.
Jag tänkte desamma, ingen styling utan mera en förfining av vissa linjer och utrustning. Så som lysen till klarglas och glödlampor till zenon/diod kanske. Satt även och kollade på din instrumentbräda kanske nått i stil med volvo 140 rallye eller GT instrumenten vore nått?
Som sagt det är bara ideer. Mvh Danne
Uppsakattar verkligen alla dina ideér som är riktigt bra . Får se om jag får tag på grejerna du har nämnt, klar glas fram ska jag nog satsa på iallafall. Tack igen
Kolla gärna fotoalbum för mer bilder på gamla bilar! Rust is not a crime