Hej! För några månader sedan hände en mindre olycka som resulterade i en lackskada i fronten på min bil stor som en dragkrok. Fronten klarade sig i övrigt(fästen osv) förutom denna lilla irriterande buckla. Nu när bilen står för vintern är det dags att göra vid det hade jag tänkt. Men har inte direkt koll på vart jag ska lämna in fronten för ett vettigt jobb för en vettigt peng. Har kollat på ett ställe där jag hört att dem ska vara duktiga, dock verkar priset vara lite i överkant.
Så då till poängen med denna tråden, vet nån en bra lackerare/lackeringsfirma i blekinge trakten? Norra skåne, södra kronoberg funkar med. Och om nån har en uppfattning vad detta ska kosta att göra vid? Det är en buckla och lackskador på det. Bör gå dra ut bucklan hyffsat med värmepistol och sedan spackla lite. Känns inte som ett jätte jobb. Lackeringsjobb i överlag dyrt är jag väl medveten om. Men eftersom jag inte direkt har koll så vill jag kolla upp så jag inte betalar överpris.
Uppdatering: Bilen blev påbackad och av olika skäl är detta inget jag kommer ta på försäkringen. Så nu behöver ingen fråga om detta.