3755
Sök

Kille här på garaget med en Golf

144 Inlägg
21 januari 2013
Trådstartare
Hej!

Tänkte kolla ifall de är någon som känner till en kille som har en vit golf här på garaget med grafitti dekaler på ena sidan av fronten?

mvh
Lillen

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 243 Inlägg
21 januari 2013
Lillen skrev:
Hej!

Tänkte kolla ifall de är någon som känner till en kille som har en vit golf här på garaget med grafitti dekaler på ena sidan av fronten?

mvh
Lillen

Det finns en sökfunktion här på garaget. Bilar-Sök. Där kan du ställa in lite kriterier du vill ha. Testa detta så kanske du hittar rätt bil.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

2 763 Inlägg
21 januari 2013
Du menar inte den silvriga R32:an som har halva fronten stickerbombad pga en grävling?

Volvo - For Life

144 Inlägg
21 januari 2013
Trådstartare
BOLIN_ skrev:
Du menar inte den silvriga R32:an som har halva fronten stickerbombad pga en grävling?

Vad heter han på garaget?

144 Inlägg
21 januari 2013
Trådstartare
Vettemannen skrev:
Lillen skrev:
Hej!

mvh
Lillen

Det finns en sökfunktion här på garaget. Bilar-Sök. Där kan du ställa in lite kriterier du vill ha. Testa detta så kanske du hittar rätt bil.

/Benny

Satt och letade igenom 40 sider med golf bilar så jag kände att jag lägger ner de hehe smile.

144 Inlägg
21 januari 2013
Trådstartare
Va denna killen jag letade efter big_smilebig_smilebig_smile

Tack endå för eran hjälp smile

2 763 Inlägg
21 januari 2013
Lillen skrev:
Va denna killen jag letade efter big_smilebig_smilebig_smile

Tack endå för eran hjälp smile

Inga problem! smile

Direktlänk till hans golf: http://www.garaget.org/?car=151817