Jag har redan ett sinus 3000 och vill ha ett till nämligen. Skulle fungera med ett begagnat med bara de fungerar. Men hittar jag inget så kan ja ju alltid fundera på ditt tips eller om man köper ett kraftigt på en gång. Men ett stort tack ska du ha för att du tovig tid att svara
Ska kolla upp detta, vad kör du för basar till dom stegen då? Har själv en Orion hcca 15" och det trycker på ordentligt med det steg jag har nu. Har hört massa med att just sinus stegen är rika på kraft men att dom inte är något vidare att ha igentligen.
Ska kolla upp detta, vad kör du för basar till dom stegen då? Har själv en Orion hcca 15" och det trycker på ordentligt med det steg jag har nu. Har hört massa med att just sinus stegen är rika på kraft men att dom inte är något vidare att ha igentligen.
Jag körde med ett sinus 3000 till en hcca 15 för ett par år sedan och bytte sedan till 2 st b2audio mk mono steg på 1800 rms styck, som jag dockade. och det blev brutal skillnad på ljudet. Så jag tycker att du skall satsa på ett annat steg.
jag har oxå undrat lite vart alla 1500/3000 steg tagit vägen , det borde finnas lite bakom varje buske eftersom sl-1500 steget tydligen blev det mest sålda stegen genom tiderna i Sverige .
SM-vinnare i SQ-klassen experienced unlimited 2011 .
Något som du kan tänka dig att sälja? Har letat länge utan resultat. Rätt pris så slår jag till, vet att dom inte va speciellt dyra när dom såldes nya Skicka gärna ett mail: stefan_forslund@hotmail.com eller skicka ett sms 0768 102 102
ja har också för mig att dom låg runt 4 nåt men har inte sett dyrare än så. vad tror du att du vill ha för ditt då? har du väska och kabel kvar till steget?
har pratat med en annan om ett sinus 3000 och han ville ha 1700:- för sitt och då har han allt kvar samt kvittot, men då vill han inte skicka sakerna och jag har ingen lust att åka nästan 50 mil för att hämta det så hoppas ju på att hitta ett som är lite närmare