så jag har förstått det så är det olagligt att eftermontera xenon i bilen. men min fråga är att om jag tex monterar 6000k xenon i halvljusen och sedan blir stoppad. hur stor blir bötern ungefär?
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Kanske 1000kr ungefär och i många fall även ombesiktning Beror helt på vem som stoppar dig Endel säger att du bara ska åka hem och montera av det, endel ger bara böter, endel ombes och endel böter och ombes
Om du nu skulle montera Xenon, varför 6000k? Det skriker ju eftermonterat och fjunläpp av det hela. Ta 4300k så sticker det inte i ögonen på polisen så mycket.
Om du nu skulle montera Xenon, varför 6000k? Det skriker ju eftermonterat och fjunläpp av det hela. Ta 4300k så sticker det inte i ögonen på polisen så mycket.
ah det är ju sant blir nog o ta en fundering på xenon om de är värt att skaffa lr om jag nöjer mig med som det är
Kör 4300K med projektor o ordentligt inställt. Ser ut som vilken bil somhelst. Det som skriker xenon är när du tänder upp dom. Men annars ser det ut som vilken lampa somhelst. Dock med mer ljus ofc.