Kan inte undgå att visa några av mina bilder från idag då jag var och hälsade på hos Audi på Hamngatan i Stockholm. Jag fick till och med sitta i bilen=) Ledsen för haltaskig skärpa men jag har en vanlig svensson kamera..
Där fick ni se några bilder i alla fall. Har väldigt många fler men orkade inte ladda upp fler. Hoppas ni gillade bilderna.. :smile:
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Denna såg jag för x antal månader sen. då den premiärvisades i Paris. Mässbilder ligger under evenemang där även många andra bilar fotades. Det är en grym sportbil ingen tvekan.där hade dom den uppskuren så man fick se hela konstruktionen och jag kan säja det att den ser hungrig ut. så kommer man upp med golfen mot en sådan ska man nog inte varava allt för mkt vid rödljusen.. grymt bra balans av vikt i bilen. kolla gärna in EVENEMANG Mondial de l'automobile. där finns det många bilder bland annat på R8an. Ha det fint