2504
Sök

Vart få tag i kablar med olika färger?

450 Inlägg
2 februari 2013
Trådstartare
Tjenare.

Håller på att göra om elen på min hoj. Och är ute efter 1.5mm2 kablar som har olika färger? tex röd/gul /röd/svårt och såna färger. nån som vet vart man kan få tag i detta?

Fattig student
1 282 Inlägg
2 februari 2013
Biltema?

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=198980 <--- Min projekt tråd
Bara för att jag inte är paranoid längre så betyder inte det att dom inte är ute efter mig.
Ur en lögnares mun kommer inga sanningar..

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 241 Inlägg
2 februari 2013
ChrisO skrev:
Tjenare.

Håller på att göra om elen på min hoj. Och är ute efter 1.5mm2 kablar som har olika färger? tex röd/gul /röd/svårt och såna färger. nån som vet vart man kan få tag i detta?

En butik som säljer MC-reservdelar? En butik som säljer elartiklar?

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

Performance meck
342 Inlägg
2 februari 2013
släpvagns kabel finns på temabil! 7 ledare 1,5kvadrat

Mvh

Living life on two wheels.....
835 Inlägg
450 Inlägg
2 februari 2013
Trådstartare
Tiger1978 skrev:
Biltema?

säljer dom 2 färgade 1.5mm2 kablar?

2 024 Inlägg
3 februari 2013
Ska du ha tvåfärgat så får du nog besöka tex ahlsell eller liknande, svårt att hitta i mindre butiker.

Svensk mästare Advanced Unlimited 2012 med min Citroën C5. Bygger om och avancerar till 2013
Samarbetspartners:
Ljudbyggaren, Carlenskogs, Nascom

450 Inlägg
3 februari 2013
Trådstartare

kanske inte uttrycket mig tillräckligt tror jag. är ute efter en kabel med 2 färger på smile

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 241 Inlägg
3 februari 2013
ChrisO skrev:

kanske inte uttrycket mig tillräckligt tror jag. är ute efter en kabel med 2 färger på smile

Jag förstår vad du menar. Du måste bege dig till välsorterade affärer. Kanske grossisten Ahlsell men där behöver man ha firma med konto. Men det finns säkert nån annan affär som är välsorterade.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

450 Inlägg
3 februari 2013
Trådstartare
Vettemannen skrev:
ChrisO skrev:

Jag förstår vad du menar. Du måste bege dig till välsorterade affärer. Kanske grossisten Ahlsell men där behöver man ha firma med konto. Men det finns säkert nån annan affär som är välsorterade.

/Benny

de va tur att ni nämde ahsell. kom ju på nu att morsans kompis jobbar där så han kanske kan fixa ngt då.

Sök