2600
Sök

Kolla upp ägare på bil?

230 Inlägg
4 februari 2013
Trådstartare
Någon som vet hur man kan kolla upp vem som äger en bil numera om man inte skaffat wywallet så man kan kolla vi sms?

72 Inlägg
4 februari 2013
Har du en tex. Iphone så ladda hem appen "Mina fordon" från transportstyrelsen,
där kan du få info om ägaren till en kostnad av 3 kr, och då även lite mer info
om bilen...

230 Inlägg
4 februari 2013
Trådstartare
jo men då måste jag väl ha wywallet??

847 Inlägg
4 februari 2013
det behöver du ju inte ha, mina fordon appen går strålande! smile utan wywallet

Kika gärna in min Honda Crx som under våren går med turbo och bakhjulsdrift på vägarna! =)

1 436 Inlägg
5 februari 2013
Jag läste någonstans att det fortfarande funkar utan WyWallet på de flesta ställen men eftersom det är teleoperatörernas gemensamma kelgris gör de vad de kan för att få det att framstå som att man måste ha WyWallet till allt.

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

Saabifierad
2 031 Inlägg
6 februari 2013
Du kan alltid ringa 0771-14 15 16 så får du reda på vem som äger fordonet. Har du en fax kan ta få ännu mer uppgifter dit.

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

141 Inlägg
6 februari 2013
immy skrev:
jo men då måste jag väl ha wywallet??

Ja

Jag fixar din A/C, skicka PM

Sök