3888
Sök

Ford Sierra STULEN hisings backa Göteborg!

19 Inlägg
20 januari 2013
Trådstartare
Min Ford sierra blev idag (20 jan) stulen från parkeringen vid hisings backa, någon gång mellan kl 16.15 och 19.15!

https://www1.garaget.org/gallery/images/88/87707/87707-cef8ab096cbbc2c86f25fd2133da4421_tn.jpg

Har tyvär i nuläget ingen bättre bild.

Till skillnad från bilden ovan stod bilen på grå 5-ekrade fälgar och har tonade rutor bak.
Hemmagjorda ögonlock fram med "böse" liknande look, rensad på emblem och luisi-sportratt i trä.

Vet att detta inte är någon dyrgrip, men har ändå ett personlig värde för mej så är väldigt tacksam för tips om ni mot förmodan sett något!

Regnummer: GAK 932.

Tel: 0704920522

Som sagt, tacksam för all hjälp! Mvh Erik.

1 798 Inlägg
20 januari 2013
Tyvärr kan ja inte hjälpa dig men sierra verkar ju poppis o stjäla har ju sett andra trådar me just sierra

alltid tråkigt me stöld oavsett va de är hoppas du hittar den hel

Jag byter bil ofta men man brukar ju säga att omväxling förnöjer

19 Inlägg
22 januari 2013
Trådstartare
Ja, verkar vara en tråkig trend hmm sett en del stackare som blivit av med sina cossies med, förjävligt!

Nyss byggt nytt ljud i den också, käns ju lagom surt!
Men skulle jag få tillbaks bilen i hyffsat skick så hade jag blivit glad, chansen är la dock inte så stor...

630 Inlägg
23 januari 2013
Håller koll runt Backa, du hade ställt bilen på samma parkerings"område" som jag står, såg bilen för någon dag sedan på parkeringen...

19 Inlägg
6 februari 2013
Trådstartare
Bilen är hittad! Stod vid rödbo kyrka i kungälv.

ALLT i bilen var stulet, luisi-ratten ja till och med torkarbladen.
Dock var den inte särskilt sönderkörd, bara bruten i dörr och tändninglås och var ju jäkligt glad för de.
Men nu vägrar försäkringsbolaget att låta mej köpa tillbaks den, så den kommer bli skrotad, käns fan som att bli bestulen igen sad

Sök