Hade du tänkt att börja tävla? Blir ju ett rätt tungt system....
hmm jag vet inte om jag ska börja tävla.jag blir så extrem om jag börjar tävla för att jag blir inte nöjd fören jag vinner ALLA klasser o då blir det så dyrt men låt mig fundera på det iaf så kanske du ser mig på ngn tävling ngn ggn..
ALLA klasser?! Då kan du skita i det för det kommer aldrig att ske. Det går inte ens rent tekniskt.
Vill du däremot ha tävlingsnerven och köra i en eller ett par klasser samt träffa lite folk som har samma intresse och ha lite kul så kan du börja tävla.
mvh Jonas
okej men det e inte på g ännu på ett bra tag jag måste jobba i ett bra tag innan jag har allt jag behöver
Hade varit ganska kul att se bilen som allt ska sitta i..?!
men det har jag inte bestämt mig för ännu..nu har jag bara en 245a o en scorpio men scorpion e ganska bra o bygga ljud i iaf men ngn annan bil blir det väll skulle jag tro men vet inte om man ska skaff en van o bygga i
nej jag drömmer inte..jag ska ha ett par stoker pro 12er men jag har köpt ett par dls nobelium 12er o a6 steg förrra månaden så jag e lite pank för tillfället så jag måste jobba lite mer innan jag börjar bygget..
Alltså, det GÅR inte att vinna alla klasser med en och samma bil. Man FÅR inte enligt reglerna ens tävla i alla klasser.....
Så det skiter sig hur mycket han än vill.
mvh Jonas
Svensk Mästare 2007 och 2008 i billjud
Svenska Bilstereoförbundet - anordnar SM i Billjud http://www.bilstereoforbundet.se
Grundare av N-core, tillsammans med en annan rauk!
Alltså, det GÅR inte att vinna alla klasser med en och samma bil. Man FÅR inte enligt reglerna ens tävla i alla klasser.....
mvh Jonas
nä de ä la olika regler för alla klasser??? ä la därför man har olika klasser eller??? men snubben kan ju återkomma när han vunnit allt... då ska ja hylla han men risken finns ju inte...
mvh Jonas
nä de ä la olika regler för alla klasser??? ä la därför man har olika klasser eller??? men snubben kan ju återkomma när han vunnit allt... då ska ja hylla han men risken finns ju inte...
aja men jag överdrev kanske lite eller vad tror du..