2526
Sök

Söker garage i sjöbo,veberöd och dalby trakterna

193 Inlägg
19 juli 2012
Trådstartare
Hejsan

söker ett garage att hyra i trakterna runt sjöbo, veberöd och dalby.

ska ha det till att meka med bilen.

delar gärna med andra, alltid kul om man är några stycken..

har ni frågor så tveka inte att fråga!

mvh Hampus

4 Inlägg
13 februari 2013
Ved ikke om det stadig har interesse, men...

Jeg har et større lokale som jeg længe har villet lave garage i. Min plan/tanke er at lave en forening, eller tilsvarende, hvor det er muligt at komme og gå, som man har lyst.

Der er ikke meget andet end plads lige nu, men jeg har da en søjlelift og et par dækmaskiner stående.
EDIT: Så kom der også en kompressor og motorkran ind...

Har ikke erfaring med lige præcis dette, men hvis der er tilslutning, så finder vi nok ud af hvordan det skal fungere.

Giv lyd hvis det har interesse.

Vedelgart
Senast redigerat av Vedelgart (15 februari 2013)

193 Inlägg
13 februari 2013
Trådstartare
hejsan

det kan vara intressant till sommaren/hösten, bilen står för tillfället ner plockad så jag måste skruva ihop den först.

hur stor är lokalen och vart ligger den? vad hade du tänkt dej för hyra?

mvh hampus

4 Inlägg
13 februari 2013
Jeg vil skyde på omkring 200 kvm. (til at starte med) og den ligger i Bjärsjölagård - mellem Sjöbo og Hörby.

Hyre... Tjah, det ved jeg faktisk ikke. Håber vi kan samle et par stykker, og så sammen finde ud af hvordan det skal fungere - forening, vedtægter, hyre etc.
Det er ikke hyren der er vigtig for mig, men mere det at være flere om at skrue, da man ikke rigtig kommer afsted når man er alene om det.
De penge der kommer ind, er det planen at geninvestere i bygningen.

Vedelgart

773 Inlägg
14 februari 2013
Låter väldigt intressant då man bor i sjöbo ca 10 min med bil till b-gård:D kan ju pm:a om det blir aktuellt

med saab i hjärtat & turbotrycket i blodet!
902 Inlägg
14 februari 2013
Vedelgart skrev:
Jeg vil skyde på omkring 200 kvm. (til at starte med) og den ligger i Bjärsjölagård - mellem Sjöbo og Hörby.

Hyre... Tjah, det ved jeg faktisk ikke. Håber vi kan samle et par stykker, og så sammen finde ud af hvordan det skal fungere - forening, vedtægter, hyre etc.
Det er ikke hyren der er vigtig for mig, men mere det at være flere om at skrue, da man ikke rigtig kommer afsted når man er alene om det.
De penge der kommer ind, er det planen at geninvestere i bygningen.

Vedelgart

hyra garageplats är intressant om det är nåt lågt pris

-Vanliga bilar mäter motoreffekt i hk; saab i "pegasos" ;-P
-Smiskar Alla Andra Brutalt, Snor Alla Andras Brudar (saab)
-"adràxte ti mèra"(grekiska)-->"carpe diem"(latin)-->"fånga dagen"(svenska)
-"ouk en to polo to eu"(Aristoteles), "hakuna matata" (swahili)

4 Inlägg
15 februari 2013
Ved ikke hvad lav pris er, men det er vel en af de ting vi skal finde ud af.
Jeg skriver til alle i tråden (i så god tid som muligt), så snart jeg ved hvornår jeg er hjemme igen.
Håber at der så er interesse for at mødes, og forhåbentlig få startet noget op.

Personligt er jeg 100% ligeglad med hvad man skruer i, men jo vildere jo sjovere...

773 Inlägg
15 februari 2013
jag e 100% på behöver bytta väghållningskit runt om och en inredning tankband och ex antal slang klämmor så jag väntar ivrigt dock e jag inte den rikaste personen:D

193 Inlägg
15 februari 2013
Trådstartare
Ändrade planer, jag och två kompisar är intresserad av att hyra hela lokalen.så fort snart som möjligt.
du får gärna skicka pm med med lite information om lokalen.

mvh hampus.
Senast redigerat av Iveskold (15 februari 2013)

Sök