Tjena, min pappa har en riktigt seriöst byggd dodge challenger '70 som vi nu funderar på att ficksa högtalarsystem till, det ska vara riktigt bra ljud och kanske även dock/ställ för iPhone/iPad och det får inte vara för utåtstickande, stilrent och diskret, lite som dom nyare bilarna. Vad skulle ni rekommendera för högtalare, dock och stereo och liknande? Bra kvalité och prisvärt! Tack på förhand!
Tjena, min pappa har en riktigt seriöst byggd dodge challenger '70 som vi nu funderar på att ficksa högtalarsystem till, det ska vara riktigt bra ljud och kanske även dock/ställ för iPhone/iPad och det får inte vara för utåtstickande, stilrent och diskret, lite som dom nyare bilarna. Vad skulle ni rekommendera för högtalare, dock och stereo och liknande? Bra kvalité och prisvärt! Tack på förhand!
I detta fallet hade jag nog kontaktat seastreams garage eller pm-shopen och bett om förslag, de kan hjälpa till med grejor som låter bra men går att installera näst intill osynligt.
Ett tips. Sätt stereon i handskfacket så förstör du inte utseendet. Det gjorde vi i både camaro 67an och i chargern när vi renoverade dom och lät orginal stereon sitta kvar.
BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den!
The spirit of 76. www.76olja.nu