3069
Sök

Dubbla huvudstrålkastare sharan/alhambra/galaxy

Bor i Tyresö men Tyresö finns inte enligt garaget
179 Inlägg
8 december 2012
Trådstartare
Hej på er.. vill kolla om någon av er vet var man kan hitta såna här lyktor i fram smile

http://www.dalhems.com/GetImage.aspx?ImageGuid=1d3a40d3-672f-4e43-9dc6-b5eb463a5368

179 Inlägg
8 december 2012
Trådstartare
svar nej

hittade en kille i england som har begagnade såna, dock bara ett telefonummer till honom hmm
Senast redigerat av two40 (8 december 2012)

Fartdåre!
592 Inlägg
8 december 2012
Kolla på Ebay.de vet en som handlat där iaf

Event/shopansvarig på VWPC.SE
Volkswagen Passat Club - Das Club
VW GTI Klubben - för dig med vattenkyld VW

7 392 Inlägg
8 december 2012
two40 skrev:
svar nej

hittade en kille i england som har begagnade såna, dock bara ett telefonummer till honom hmm

england funkar ju inget bra då de kör felstyrt där wink så lyktorna lyser ju fel då wink

179 Inlägg
9 december 2012
Trådstartare
granadadr skrev:
two40 skrev:
svar nej

england funkar ju inget bra då de kör felstyrt där wink så lyktorna lyser ju fel då wink

såna lykto går att ställa om för höger o vänstertrafik. om du inte visste det wink

2 024 Inlägg
9 december 2012
two40 skrev:
granadadr skrev:
two40 skrev:
svar nej

såna lykto går att ställa om för höger o vänstertrafik. om du inte visste det wink

Ställa om??? Byta ut insatserna möjligen.

Svensk mästare Advanced Unlimited 2012 med min Citroën C5. Bygger om och avancerar till 2013
Samarbetspartners:
Ljudbyggaren, Carlenskogs, Nascom

179 Inlägg
9 december 2012
Trådstartare
Expoze skrev:
two40 skrev:
granadadr skrev:

Ställa om??? Byta ut insatserna möjligen.

Svar nej, inne i dom flesta dubbelljus lyktorna som kan sitta på högerstyrda o vänsterstyrda bilar så finns det en spak o ställa om reflektorn, fråga mig inte hur det fungerar, men där står det Left handdrive / right handdrive, kommer inte ihåg exakt vid en spak beroende på vilken sida man sitter i bilen. Mina angeleyes kommer från england och dom hade sånt iaf smile

ungefär så här
http://ww2.justanswer.com/uploads/DavidVAG/2012-02-16_185040_1.png

Lever down = Driving on right

Lever up = Driving on left

Och tex så är bilen på bilden vänsterstyrd wink
Senast redigerat av two40 (9 december 2012)

7 392 Inlägg
179 Inlägg
9 december 2012
Trådstartare
eftermarknadsprylar brukar ha sådär har jag märkt. dock inte original saker smile

257 Inlägg
9 december 2012
Har köpt 4 eftermonterade lyktor och alla har haft den spaken, så det är ganska normalt i dagens lyktor att ha sådana.

179 Inlägg
9 december 2012
Trådstartare
Mommo1990 skrev:
Har köpt 4 eftermonterade lyktor och alla har haft den spaken, så det är ganska normalt i dagens lyktor att ha sådana.

tackar wink

2 024 Inlägg
9 december 2012
Rolig pryl, har bara pillat med morettes dubbelljus innan och de har inte haft såna lyxigheter. Teknikens under.... smile

Svensk mästare Advanced Unlimited 2012 med min Citroën C5. Bygger om och avancerar till 2013
Samarbetspartners:
Ljudbyggaren, Carlenskogs, Nascom

2 Inlägg
15 mars 2013
Hittade en sida i Finland som säljer dom.
http://www.jmtech.fi/Hofele/sharan.htm

Pissa inte i motvind!

Sök