Jag håller med till viss del om att det är kört, sen anser jag vidare att LASTBILEN, troligen någon med Yrkesförarbevis??? ska hålla avstånd och uppmärksamma i trafiken. Så som du beskriver, anser jag som du. Man måste väl för i h.....e få komma ut på autostradan och inte bli körd in i röven av kålhuvuden som så kallat ska vara Yrkesförare men som inte är uppmärksamma?? Hade jag varit du, hade jag tvär nitat och gått ur bilen och gett föraren i lastbilen på flabben!! RAKT av! Jag anser att felet skulle ha varit ditt, IFALL, du skulle fått hans högra hjulbas mot din vänstra sida av bilen, men beskriver du förloppet som att han har kört in i dig, då har han inte hållt avstånd, eller brustit i uppmärksamheten!! PUNKT fucking slut. blir så jävla lack på sånt. Va har man försäkringar till för?? och är det så som du beskriver, så fixa en bra advokat och blås dom jävlarna! Utnyttja ditt rätts skydd. be din advokat att ansöka om detta!! Har du en ansvarsförsäkring, så be advokaten att åberopa även denna ifall du skulle förlora. då kanske du enbart får stå för dina " omkostnader " med 20 % av totalkostnaden ( skulle jag tro iallafall ) Håller själv på med en annan tvist med FOLKSKAM så jag har hitills betalt 20 % av notan änsålänge. Lycka till
Många.
Att leva är att lida... men att överleva är att finna mening med lidandet :)
Gasa och lev.. livet börjar efter 200 :)
Lev för inget.. Eller dö för något!