Jag skall köpa nytt avgassystem till min Golf 3:a 1,8 -92.. Jag ringde till en försäljare jag känner och jag fick priset 3400:- är det dyrt..? Jag tyckte det var och ta i men jag kanske har fel?
tycker att det låter väldigt överkomligt jämfört med vad jag får betala. men tänk på att avgassystemet är i aluminium och kommer förmodligen räcka längre än själva bilen!
Tror dock att det systemet är helt i alu. 3400:- är annars helt ok pris för sportsystem.. några hundralappar upp och ned men ingen stor skillnad om man inte ska ha något värre!..
MVH Erik
Izual skrev:
tycker att det låter väldigt överkomligt jämfört med vad jag får betala. men tänk på att avgassystemet är i aluminium och kommer förmodligen räcka längre än själva bilen!
Såg på 200sx.nu att en kille sålde ett Ferrita eller Motoria(kommer ej ihåg) med dp och kat-back (tror jag) för 4.500. Såg helt nytt ut. Fast det gör det väl alltid (rostfritt )
EDIT: Va en ny annons helt ifrån turbon med helt ny grejer för 5k. Billigt tycker jag...