Som rubriken lyder. Har satt in nya högtalare i bilen men märkte att fönsterveven tar i de nya högtalarna. Hur kan man lösa detta på snyggaste sätt? Alternativet att byta högtalare finns inte
Som rubriken lyder. Har satt in nya högtalare i bilen men märkte att fönsterveven tar i de nya högtalarna. Hur kan man lösa detta på snyggaste sätt? Alternativet att byta högtalare finns inte
Mvh Tim
1. Veva inte ner fönstret! 2. Byt till el-hissar. 3. Montera på någon form av distans, så armen kommer ut, så mycket som behövs. 4. Korta ner armen, så dess radie går fri från högtalaren.
Mvh Tim
1. Veva inte ner fönstret!
hahaha billigt och väldigt simpelt.
Tycker ändå du ska byta högtalare även om det alternativet inte finns.
Jag tror det bästa alternativet är att korta ner armen och försöka göra det på ett snyggt sätt då jag slipper att fönsterveven är ivägen. En norsk elhiss? får man tag på vart? montering? kostnad? smidigt?
Beror på hur mycket det är iväggen men gör som mig annars beroende på om du kan göra det men jag värmde mina med varmluftspistolen och böjde dom en liten bitt så gick dom fritt.