2545
Sök

Ska nysatt solfilm se ut så här?

2 174 Inlägg
20 mars 2013
#41
mattish skrev:
Ja han har pratat med firman och 4 av rutorna var inte godkända, men bakrutan (bild nr2) skulle tydligen vara det?? Mkt märkligt.

Oavsett så byter dom all toning plus att dom sätter på en mörkare film med 5% genomsläpp. Den som sitter där nu ska tydligen vara 25% genomsläpp, men brukar man verkligen se igenom rutorna då?
med 25% ser du igenom lite faktiskt.

5% är väldigt mörkt och det är så många vill ha det.

bra att dom gör om det, kul att du står på dig och inte ger upp!

tycker fortfarande 3700 är minst 1200 för dyrt men men smile


29 Inlägg
20 mars 2013
#42
Trist när det blir så, lyssna på flera av dom som svarat dig och gör som jag och dom gjort, låt "SOLFILM" här på garaget göra jobbet nästa gång. Perfekt resultat varje gång!!!!

128 Inlägg
20 mars 2013
#43
Bra, man får hoppas dom gör ett bättre jobb då. Man undrar hur vissa tänker. Blir ju inte billigt för dom att slarva i längden.

ARCHOIL Nanoteknikprodukt som rengör, smörjer, skyddar motorer, växellådor, bränslesystem mm.
Jay Leno´s garage presenterar Archoil

9 112 Inlägg
20 mars 2013
#44
Det där med priset, har kollat runt lite här i Linköping. 500 per ruta är snittpriset på.


There is no replacement for displacement
630 Inlägg
20 mars 2013
#45
Ser ju inte så kul ut, men priset var väl inget överdrivet. Jag betala 3400:- för 5 rutor på min s40, och de va 4 år sen nu. När jag kolla runt då så låg priserna därikring...


29 Inlägg
21 mars 2013
Trådstartare
#46
Sedaner är oftast en del dyrare än kombibilar..

Det är fortfarande inte min bil som det gäller utan kusinens. Oavsett om det är för dyrt eller ej, måste dom som gjort det få chans att rätta till det innan dom betalar tillbaka pengarna. Vi får se hur det blir.

3 059 Inlägg
21 mars 2013
#47
mattish skrev:
Sedaner är oftast en del dyrare än kombibilar..

Det är fortfarande inte min bil som det gäller utan kusinens. Oavsett om det är för dyrt eller ej, måste dom som gjort det få chans att rätta till det innan dom betalar tillbaka pengarna. Vi får se hur det blir.
Exakt.. återkom gärna med resultatet.



Sök