Nu är det så att det börjar dra ihop sig att sätta klarglas på volvon men har fått mig en tankeställare då jag spekulerat lite runt listerna och det, på dom volvobilarna med låg front går skärmen rakt ner hela vägen från strålkastaren förbi listen, medans de höga fronterna har en plåtflik under blinkern där sedan listen tar över, Lånar en bild av Hedman82,
Så till frågan, vad ska jag modifiera för att det ska passa bäst, skärmen eller listen? Är inte helt främmande vad gäller spackel och så men kan väl vara värt att fråga ifall någon har ett bra tips eller så.
mvh
Hon sa: Det är ju bara en bil.
Jag sa: Du är bara en brud.
1 st Lanzar DC-12 köpes.
du är verkligen ute och svävar med skärmar och grejer..
framskärmen e likadan på alla 850...
du byter ändast plastbiten under lysena...
"lillevännen" framskärmarna är inte likadana på 850 fas 1 och 2... har en 96:a här nere i garaget så jag vet... dock går det säkert att modifiera om, såga bort den lilla listen och så men det har jag aldrig hört talas om att man gör...
Framskärmar kostar bara 200 spänn st på skroten så det e bara att åka och handla om det skulle behövas..
du är verkligen ute och svävar med skärmar och grejer..
framskärmen e likadan på alla 850...
du byter ändast plastbiten under lysena...
"lillevännen" framskärmarna är inte likadana på 850 fas 1 och 2... har en 96:a här nere i garaget så jag vet... dock går det säkert att modifiera om, såga bort den lilla listen och så men det har jag aldrig hört talas om att man gör...
Framskärmar kostar bara 200 spänn st på skroten så det e bara att åka och handla om det skulle behövas..
Mvh Jonas
jodå dom e likadana du tänker på s70 som har olika