Men vad är det egentligen ni ska ge mig råd till? Om ni läser istället så kanske ni förstår.. Jag undrar om det vara någon som hade tips om hur man skaffar en bra sponsor? Det var man ENKLA lilla fråga.. Men jag skall lägga upp bilder på bilen så ska ni få se den.. Den är ju inte direkt rå stylad asså.. Men det kanske duger ändå..
Det svarade jag på från början, du får åka till den butiken du skulle vilja bli sponsrad av, och visa lite itnresse på något fint/bra bygge eller något sånt.
som ovan så kollar dom upp bilen ifall det är värt att bygga något i den osv
Okej, men grejen är ju att vill man ha en sponsor så är ju det för att bilen inte är utrustad med speciellt mycket grejer eller har jag fel? Min bil tex den har inte så mycket grejer det är ju därför jag vill ha en sponsor!!
Ja givetvis, men du kan ju inet åka dit med en sönder rostad 240 gl och vill ha världens sponsring, om du förstår vad ajg menar?
haha ja ska vara det då. Men som sagt bara att åka och testa, eller ringa först och åka dit sen. Men kanske blir mer seriöst om du sätter dig i bilen och åker dit.
Om du inte är intresserad av nått inlägg som skrivs i forumet utan att klaga och hålla på att jobba dig så ge fan i det skriv till nått annat inlägg som passar dig istället då!