Buren är nu monterad och det blev toppen. Lite som kvarstår för att snygga till den lite till Framskärmarna ska på lack bilen ska ner några cm till ska montera ett annat slutrör m.m sen blir det färd mot elmia Det e vår nu grabbar och tjejer!! Typ iaf
såhär snyggt monteras det bak
Här bultas det fast mot bakre hjulhuset.
Går fritt och fint utan att förstöra instrumentpanelen
Fick ut bilen lite idag. Dock blev det ingen premiärtur till elmia då bil fan surade ner sig och ville inte starta. Har Torkat av tändstift till en förbannelse och den vill inte starta. Fick igång den två gånger men den dör när man inte ger gas. För mycket soppa för lite luft? Nån som vet?
Lite bilder från idag iaf. Ska sänka den lite till med men låsningarna till coilsen satt som ett anus.
Tack det blev faktiskt jäkligt bra måste jag säga.
karpson skrev:
Det ser bra ut med dom nya framskärmarna!! :-)
Det är ju orginal breddarna på bak och det ser inte alls dumt ut. Hade i tankarna att bredda lite bak med men när jag satte dit framskärmarna så blev det faktiskt riktigt bra. Vill ha så orginal stuk på breddningen som möjligt Men förstår vad du menar tänkte samma sak först
Audi_powah skrev:
Breda framskärmar fram och ingen breddning bak? Ser lite konstigt ut. Ska det förbli så eller breddas det bak också?
karpson skrev:
Det är ju orginal breddarna på bak och det ser inte alls dumt ut. Hade i tankarna att bredda lite bak med men när jag satte dit framskärmarna så blev det faktiskt riktigt bra. Vill ha så orginal stuk på breddningen som möjligt Men förstår vad du menar tänkte samma sak först
Audi_powah skrev:
Breda framskärmar fram och ingen breddning bak? Ser lite konstigt ut. Ska det förbli så eller breddas det bak också?
Jaha okej, kanske bilden som ställer till det lite också!
"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"
Du får ta en rejäl titt i sommar på lite träffar så kanske du gillar det bättre Om jag inte säljer innan dvs
Audi_powah skrev:
smirre_smith skrev:
karpson skrev:
Audi_powah skrev:
Jaha okej, kanske bilden som ställer till det lite också!