Sabaton Pumpar på rätt duktigt i dom flesta av deras låtar, en grym sångare också
Sett dom live o dom var suveräna!
dom är ifrån min hemstad, så jag har sett dom x antal ggr (: + att jag fått mina skivor signerad när gitarristen satt och fikade i mitt kök tvungen att skryta lite ;D
Sabaton Pumpar på rätt duktigt i dom flesta av deras låtar, en grym sångare också
Sett dom live o dom var suveräna!
dom är ifrån min hemstad, så jag har sett dom x antal ggr (: + att jag fått mina skivor signerad när gitarristen satt och fikade i mitt kök tvungen att skryta lite ;D
Whotta fuck Här tycker jag att jag var bra som fick tag i en trumpinne av dom HAHA Där ser man
några låtar som jag kommer tänka på utan att checka efter riktigt ordentligt.. Bullet For My Valentine - Tears Don't Fall Soilwork - Like The Average Stalker In Flames - Dead End Stone Sour - 30/30-150
Och en hel del Trivium låtar..
bullet for my valentine-tears dont fall är ju så jävla bra,älskar den låten
hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Rekomenderar Disturbeds albums, väldigt skön musik samt skön metalbas T.ex Disturbed - Hell Disturbed - Stricken Disturbed - Decendence Disturbed - Land of Confusion Disturbed - Down with the sickness Disturbed - Stupify
bara för att nämna några
Metallica låtar som passar fint i bilen
Metallica - Sad But true Metallica - I disapear Metallica - Of wolf and men
skulle kunna tipsa om grymma dödsband men du söker tyvärr hårdrock...eller?
haha tipsa om allt bara det är dubbeltrampat med ett jävla ös i
Hate Eternal = för snabbt för de flesta Vital Remains = sista plattan sååå snabb Nile = både lugnt och snabbt blandat Dark Funeral = Sista plattan är extra snabb ANATA = mitt gamla band, komplicerat för öronen
Detta är mina favoriter men kan skriva en mils lång lista om så behövs, hehe
skulle kunna tipsa om grymma dödsband men du söker tyvärr hårdrock...eller?
haha tipsa om allt bara det är dubbeltrampat med ett jävla ös i
Hate Eternal = för snabbt för de flesta Vital Remains = sista plattan sååå snabb Nile = både lugnt och snabbt blandat Dark Funeral = Sista plattan är extra snabb ANATA = mitt gamla band, komplicerat för öronen
Detta är mina favoriter men kan skriva en mils lång lista om så behövs, hehe
Känner inte till de andra, men dark funeral går väl ändå under kategorin black? Black metal är skön musik men texterna är väl lite i det grövsta laget ibland.. Ni som inte vet vad jag prata om ladda ner låten Antikrist med Dimmu Borgir, lite komiskt..